29. Rész

167 11 0
                                    

-Bocsi, ha megijesztettek anyáék. Menjünk inkább be-nézett a szemembe Boka, mire bólintottam, de mielőtt elindulhattan volna, a karomnál fogva finoman visszarántott-Miért nem jöttél az utóbbi időben a Grundra kémkedni?

-Több... több kémünk van-suttogtam.

-Te vagy Áts testvére, ha akartál volna, jöhettél volna.

-De nem akartam-pillantottam rá, mire láttam rajta, hogy egy másodpercre összeszűkülnek a pupillái és szemei sötétkék színűek lesznek.

-Értem-biccentett, majd lassan elengedett és mutatta, hogy menjek be. Egy mély levegőt véve, megfogtam a cuccaimat és bementem. Lara már mutatta az utat, hogy hol leszünk. Lerakva szépen a cipőmet, követtem őt.

-Wow...-néztem körbe a szobában. Olyan volt, mintha egy táborban lennénk-Ez vendég szoba?

-Olyasmi, mi buli szobábak hívjuk-kuncogott Jázmin.

-És mi akkor itt leszünk, ugye?-kérdezte Lara, mire bólintott-Fiúk meg külön?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-És mi akkor itt leszünk, ugye?-kérdezte Lara, mire bólintott-Fiúk meg külön?

-Persze, kettő ilyen szobánk van-mondta, mintha nem lenne nagy szám. Az ablakhoz lépve néztem a kilátást, mely gyönyörű volt-A többiek is mindjárt érkeznek, nyugodtan átvehetitek a fürdőruhát-mosolygott. Hogy mit..? Kellett volna hozni? Erről nem volt szó...

-Oké-ugrált Lara.

-Én nem hoztam...-haraptam a számba.

-Semmi baj, adhatok-húzott a szobájába.

-Azta...-néztem itt is körbe.

-Apám építész, azért ilyen minden. Nem került nekünk annyiba, mint amennyinek kinéz. De mégis menő-turkált a holmik között-Ó basszus tényleg... a felső részeket kölcsönadtam egy lánynak. Akkor Janunak szólok.- Janu? De cukin hangzik-János-ment be hozzá-figyu, van egy pólód?

-Mire kell?

-Fürdőruha miatt.

-Van elég, nem?

-Elvittem Lucának és elfelejtett hozni Szonja-mondta ki a nevemet, mire a folyosó felé nézett, ahol álltam.

-Jó-állt fel, majd kotorászni kezdett. Közelebb lépve hozzájuk, a szemem a gitárjain megakadt. Valóban szeretheti a zenét, szinte már gyüjteménye van-Ez jó?

-Igen, köszi-vettem át és összeért a kezünk, amitől a gyomrom ugrott egyet.

-Nagyszerű, itt a tangám-rakott mellé egy sárga fürdőruhát-Irány öltözni-tapsolt kettőt. Visszamentem a cuccaimhoz, majd átöltöztem.

 Visszamentem a cuccaimhoz, majd átöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem is szóltál, hogy kellene fürdőruha.

-Jó bocsi, azt hittem, hogy szóltam. De tök jól áll neked.

-Köszi, de remélem nem fog átlátszani...

-Csak nem. Nincs rajtad melltartó?-kérdezte én meg hülyén néztem rá-Jó, hülye kérdés, persze, hogy nincs-rakta fel a kezét. Felnevetve átöleltem.

-Te is jól nézel ki amúgy-mértem végig-Bokának biztosan tetszeni fog-mosolyodtam el.

-Ó, köszi-legyintett vörösen, majd a kinti hangzavarból és a csengőből rájöttünk, hogy megérkeztek a többiek. Lara már rohant le, én pedig kuncogva követtem őt, viszont Boka elkapott.

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now