Tél is egész hamar eljött. Az osztállyal megbeszéltük, hogy most évfolyam szinten húzunk neveket és úgy ajándékozzuk meg egymást. Természetesen én Larát húztam. Juhú... osztálykarácsonykor adtam neki egy parfümöt egy csokival. Természetesen hisztizett, hogy miért ilyen kevés, de nem érdekelt. Vártam, hogy én kitől fogok ajándékot kapni, mire egy lány odaadta.
-Boka küldi, de ő most nem tudott suliba jönni. Azt üzente, hogy otthon bontsd ki.
-Rendben, köszönöm-mosolyodtam el.
Otthon ez volt az első, hogy kibontottam és nézegettem, hogy mi van benne. Csodálkoztam is...
Ezek baromi drágák lehettek... A telómhoz kapva, ráírtam Bokára, míközben bekaptam egy sütit és egyből beleszerettem. Hogy lehet ilyen finom?
Az utolsó üzenetet hiába írtam le neki, arra már egyáltalán nem válaszolt.
A karácsony is hamar eltelt. A tanulással nem voltak problémák, viszont észre se vettem, hogy holnap már Szalagavató...
-Anya nem fog menni!-rohantam le a lépcsőn.
-Kicsim, miért ne menne? Nem vagy te ebben rossz! Legyen már önbizalmad! Az osztálytáncra megvan, hogy mit fogsz vinni?
-Ühüm-biccentettem-De mi van akkor, ha nem sikerül?
-Semmi, mi lenne?
-Beégek baromi sok ember előtt... és miattam bőg le az egész csapat...
-Kicsim, leragadnál ennél az alkalomnál? 17 éves vagy, még baromi hosszú idő áll előtted. Vedd úgy, hogy buliztok, rendben?
-Ühüm-biccentettem, majd megittam egy pohár vizet.
-Mindent berámoltál? A ruhát majd viszem.
-Rendben és igen-öleltem át.
-Azután mentek bulizni, igaz?
-Igen-biccentettem.
-Oda mit fogsz felvenni? Az már megvan?
-Igen.
-Rendben. Akkor fürödj le és irány lefeküdni.
-Oké-mosolyodtam el, majd lehoztam gyorsan a cuccomat és kifújva a levegőt felmentem fürdeni. Beledobva egy fürdőbombát a vízbe, beleültem. Ráírtam Fülöpre, hogy ő izgul-e de azt felelte, hogy nem. Felnevetve folytattam vele az irogatást.
Egy kis idő után, kikapcsoltam a zenét és kiszálltam a fürdőkádból leengedve magam után a vizet. Az arcomat még megcsináltam ilyen-olyan kenőcsökkel és elmentem aludni. Remélem, holnap minden rendben lesz...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.