-Elmegyek inni-szálltam ki a medencéből, majd felrohantam a szobába és válogattam az egyberuháim között. Végül egy vörösre esett a választás, majd felvettem.
Ezután halkan bementem Bokához, aki épp az ágyában volt, de mivel sötét volt, ezért úgy gondoltam, hogy alszik. Befeküdve mellé, már a telomat fel akartam nyitni, de nem engedte. Felém kerekedett, majd a ruhámat kezdte tapogatni, amitől vörös lettem. Majd éreztem, ahogy a hasamnál elkezd benyúlni a mellem felé. Próbáltam jelezni neki, hogy nem szeretném ezt, de nem hallgatott rám. Lefogva a kezét kirántottam, ami nem tetszett neki és negfordítva engem felhúzta a szoknyámat, majd a fenekemet molesztálni kezdte és felsikítottam, mire egy gyors lépést hallottam, majd felkapcsolódott a villany.
-Hallod, más ágya nincs? Az enyémen kell ezt csinálni?-szólalt meg egy ideges hang, mire kicsavart testtel rá néztem könnyes szemekkel. Boka állt az ajtóban. Ahogy meglátott engem összezavarodott. Ijedten néztem a molesztálóra és akkor láttam, hogy Andor volt az. A fiú gyorsan leszállt rólam és már futni kezdett, mikor Boka a nyakánál elkapta-soha többé nem akarlak látni a ház környékén és a Grundon, világos?
-I..igen-nyekkent meg a hangja, majd elrohant. Visszahúzva a szoknyámat, Boka mellett elmentem, könnyező szemekkel, majd a fürdőbe mentem és bezártam az ajtót.
-Szonja, ez az én helyem, menj át Jázminhoz!-próbálta kinyitni az ajtót-Nem hallod?-kopogott. Gyorsan eldúgtam a kamerát, rendbe szedtem magamat és beengedtem-Szonja nem megmond...-nézett végig rajtam.
-Annyira megijedtem-öleltem át szorosan, mely tarthatott 3mp-ig, úgyanis ellökött magától. De nem bántam, mert felvettem kamerára, majd kivágom és megy Larának. Csak hogy tudja, kivel van dolga.
-Minek mentél be? Mit kerestél nálam?-érkezett a kérdés, amit nem dolgoztam ki...
-Mert... szólni akartam, hogy lent várnak rád. Csak úgy szó nélkül elmentél.
-Miért te jöttél?
-Baj?
-Talán. Maradhattál volna Álmossal, úgyis olyan jól kijöttök.-ment ki, majd becsapta az ajtót. A telómért rohanva megnéztem a felvételt, ami tökéletes volt. Boka szemét a haja eltakarta, oldalról nem látszódott, hogy ideges, eközben a kezei olyanok, mintha engem fognának, miközben csak lökésre készen álltak. Ez egy nagyon hot kép lett. Ahogy kivágtam, egyből elküldtem Larának egy üzenettel. "Huh, nem akarod tudni, hogy e kép után mi következett🤤🥵". Kiváncsi leszek, hogy mit fog majd mondani, sajnos ez még nem most lesz, mert nincs nála a telefonja.
Gyorsan átöltözve, lementem a többiekhez. Addigra Boka is ott volt és mivel vörös volt az arcunk, így már kérdőn nézett ránk. Legyezve magamat, hogy jobban megjátszam ezt a szituációt, lehuppantam Álmos mellett. Majd folytatódott a buli.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.