63. Rész

131 8 0
                                    

A tanárok nagy része beszélgetett Ferivel. Áron a kajákat nézegette én pedig álltam a testvérem mellett.

-Annyira jól el tudsz játszani szerepeket, különösen a húgoddal. Ő nem akar szinésznő lenni?

-Nem hiszem-nevetett fel-ő inkább a műkori érdekli. Meg természetesen a zene.

-És te is tudsz énekelni?

-Persze, musical darabokat játszunk a színházban általában.

-Nincs kedvetek előadni egyet? Csak egy kis részeletet, ami zenés.

-Hát, nem tudom-nézett rám. Én csak elmosolyodtam és láttam rajta, hogy tudja, melyiket akarom-Talán majd legközelebb-mosolyodott el én pedig megütöttem a karját, mire felnevetett-Vered a bátyád? Na szép-emelt fel, majd fél kezével csikizett, mire felsikítottam. Eközben valaki hátulról a derekamra kötött egy inget, mire megfordultam, Boka volt az. Feri lerakva engem a fiúra nézett.

-Majd add vissza nap végén-ment el. A számba harapva utána néztem, majd elszomorodtam.

-Megyek-suttogta Áts, majd Áronhoz lépett. János után futva a folyosón, megfogtam a karját. Ő csak nézett rám, de nekem nem jött ki egy hang sem.

-Majd később odaadod. Nem kell most.

-Köszönöm-néztem a szemébe. Ő csak biccentett és ment tovább, majd a folyosó végén visszanézett rám-egyébként, a fehér pulcsimat mire használod?-kérdezte én pedig lefagyva, totál vörösen néztem rá.

-Miből gondolod, hogy nálam van?

-Onnan, hogy senki nem jött be a szobámba rajtad kívül, aki simán hozzáérne dolgokhoz a megkérdezésem nélkül.

-Ez esetben, meg semmi közöd hozzá-vontam vállat, mire közeledni kezdett én pedig futottam, de sajnos teljes erőböl Andornak

-Szia Kiscsillag. Látom szerepelni szeretsz. Larának is te beszélted le, hogy megalázzák mindenki előtt?

-Miért érdekel-fogtam a fejemet.

-Azt hittem, hogy te egy kedves lány vagy. De megint tévedtem.

-Tudod, nem fogok beszélgetni egy Olyan emberrel, aki le akart fektetni!-fontam össze a karomat.

-Félsz?-jött közel hozzám, amitől reflexszerűen húzódtam hátra, de falhoz szorított. Az államat megfogva maga felé fordította a fejemet, majd láttam, ahogyan pupillái kitágultak, és éreztem, hogy alkohol szagú- Olyan gyönyörű vagy, mond, miért nem akarsz velem járni?-hajolt a nyakamhoz, majd beszívta az illatomat. A hideg is kirázott.

-Kérlek ne igyál többet-próbáltam ellökni, de nem jött össze.

-Olyan jó alakod van-simitott végig a derekamnál, majd a combom felé haladt, de addigra Boka odaért.

-Haver, a buli arra van-húzta el tőlem-szia-lökte meg, mire felnevetett Andor és bólogatva elindult-Jól vagy?-állt elém és szemei csillogni kezdtek. Csupasz felsőtestét megfogva lehunytam a szememet és a fejemet rádöntöttem.

-Köszönöm-suttogtam, majd éreztem, hogy felgyorsult a szívverése.

-Semmiség-rakta a kezét a vállamra, majd lassan eltolt. A szép pillanatot a párja szakította meg

-Jancsi!-nevetett fel, majd átölelte őt és rám nézett. -Szia, Léna vagyok.

 -Szia, Léna vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia én...-akartam elmondani, de nem hagyta.

-Szonja igaz? Tök ügyesen színészkedsz.

-Köszö...

-De ha jól tudom, Vörösinges vagy, ami nem az én stílusom. De mivel tök kedvesnek tűnsz, így szívesen megismernélek.

-Rend...

-Csak nem igazán lenne rá időm-gondolkodott el.

-Én megyek-mondtam ki gyorsan, mielőtt újra közbevágna. Ő csak biccentett, én pedig elindultam a termünk felé, mire hallottam, hogy nevetett. Bokának tényleg pont ő tetszett...? Annyira sok szép lány van még és okosak is. Miért pont vele?

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now