15. Rész

206 10 0
                                    

Több órán keresztül próbáltunk, majd eljött az este. Még vacsora előtt letoltuk a Ki mit tudott, ahol egész sokan voltak. Természetesen ment a hiszti, hogy nem a csajokkal lépünk fel, stb. De minket nem érdekelt. Kicsit izgultam, de Boka megfogta a kezemet és elmosolyodott.

 Kicsit izgultam, de Boka megfogta a kezemet és elmosolyodott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Következő fellépőnk Boka János és Áts Szonja.-mondta be az egyik tanár, mire Boka helyet foglalt egy széken a gitárjáv én pedig mellé álltam, majd elkezdtük énekelni a Billie Eilish-től a Lovelyt, majd a végénél leültetett, ő pedig felállt és a saját dalát énekelte, most szöveggel.

"Annyira szeretlek.
Ám oly reménytelenül,
hogy a kín elemészt belül,
de nem tudok parancsolni szívemnek.

Annyira szeretlek.
Bár jól tudom,
hiábavaló rólad álmodnom,
nélküled kell éljek.

Annyira szeretlek.
Ami pedig legjobban fáj,
nem az elkerülhetetlen halál,
hanem hogy elvesztettelek."

Énekelte tele érzelmekkel. Akkora nagy tehetség, de vajon miért rejti el..? Simán lehetne belőle híresség. Már a kinézete is modelles... Nagyon nagy tapsot kaptunk, leginkább Boka, majd lementünk a színpadról és folytatódott az est. Szerintem mindenki ügyes volt, de a zsűrik szavazata ér. Pár szereplővel később jött a csodás táncuk, mely nem igazán sikerült jól nekik. Legalábbis, a kinézet, amilyen fejet levágtak, nem hiszem, hogy jó pontozást kapna. Lara elég sokszor lépett szegény Álmos lábára. Ők nem kaptak akkora tapsot, mint mi.

-Jó voltál-mosolyodott el Boka rám nézve, mikor kiküldtek a zsűrik, hogy megbeszéljék az eredményeket.

-Ha én jó voltam, akkor te milyen voltál? Tökéletes? Hibátlan?-mosolyodtam el, mire felnevetett.

-Vicces vagy Szonja. De még van mit fejlődni.

-Tele volt érzelmekkel. Teljesen átélted a dalt.

-Persze, mert saját-mosolyodott el.

-Lehet jönni! Üljetek le elén csoportokban. Külön díjat kap Szandra és az orsó nevű szereplők-nyújtott át nekik ajándékot-Harmadik helyezést ért el Vanessza. Második helyezést Tivadar és végül első helyezést kap...-hagyta abba, hogy feszült legyen a társaság. Boka megfogta a kezemet, majd a fülemhez hajolt.

-Ha nem is nyerünk, nem számít. Majd én veszek neked csokit-kacsintott, mire elvörösödtem-számomra első helyezett vagy.

-Számomra meg te-néztem rá, majd a következő pillanatban folytatni kezdte.

-Szóval az első helyezést Boka János és Áts Szonja nyerte! Gratulálunk nekik, nagyon ügyesek voltatok, ahogyan a többiek is, de ők kifejezetten. Gyertek, vegyétek át az ajándékokat-szólított minket, mire felsikítva Bokát átöleltem, aki viszonozta ölelésemet, majd Átshoz mentem, aki adta az ajándékokat. -Álljatok be egy fotóra. Mindenki külön-kezdte el fotózni a győzteseket. Boka leülve egy székre az ölembe húzott, amitől elvörösödtem és az ölembe rakta a gitárt, majd jobb kezével a húrok elé rakta ujjait, míg én a nyak részéhez bal ujjaimat, majd ő a másik kezével derekamat megfogta. Jobb kezemben az ajándékot és az emléklapot tartottam. Csak reméltem, hogy nem látszódik nagyon vörösnek a fejem, mert elég ciki lett volna... Fotózás után a zacskóból két tollat, két füzetet, két csokit és két mackót húztam elő.

-Azok kulcstartók?-vette át a plüsst

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Azok kulcstartók?-vette át a plüsst.

-Igen-biccentettem-Három közös cuccunk már fix, hogy van-nevettem fel, hiszen mindegyik kb. ugyanaz volt.

-Hát igen, kár, hogy a füzeten a felirat, máshogy van-mosolyodott el ő is.

-Gratulálok nektek. Jók voltatok-jött oda Áts-Tetszik? Én vettem-mosolyodott el, mire biccentettem.

-Aranyosak-mutattam neki a macikat.

-A többi majdnem mindenkivel közös, legalábbis részenként. Viszont macit csak ti kaptatok.

-Köszönöm-pusziltam meg, majd Bokára néztem-Megtanítasz egy dalt?

-Persze...-biccentett, mire Áts elment. Nem igazán értem, hogy mi van köztük... De kicsit furcsa...

Amit dalszövegként írtam az Mezei József: Annyira szeretlek című verse.

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now