57. Rész

146 9 2
                                    

Másnap a suliból indultunk a ruhapróbára. Meglepetésemre Boka is jött. Úgy látszik, hogy ő is fog keringőzni... De vajon kivel? Mikor megérkeztünk, bementünk. 2 nagy szoba volt a folyosó két oldalán. Balra a keringő ruhák, jobbra pedig a zakók. Már indultam volna el, mikor Fülöp megállított.

-Akkor biztos jó?

-Persze-mosolyodtam el.

-Huh, köszi. Legyél ügyes és majd mutasd meg.

-Majd megtudod Szalagavatón.

-Na szép. Itt vagy mellettem 5m-re álmaid ruhájában és nem nézhetem meg?

-Hát, aki kiváncsi, hamar megöregszik.-nevettem fel a durcis fejét nézve.

-Na jól van. Csak rád ne lépjek próba között-nyújtotta ki a nyelvét.

-Na azt megnézem-mosolyodtam el, majd hívták a fiúk-na nyomás. Csalj meg.

-Hát meg is csallak. Hívnak a haverok, söröl, neked meg marad a takarítás, mosogatás, főzés...

-Na szép. Ki leszel rúgva otthonról-nevettem fel, majd ellöktem, hogy menjen beszélgetni. Kuncogva odament társaihoz, majd észrevettem Bokát, aki Fülöpöt nézte.

-Gyere már!-rántott be Jázmin, amitől megijedtem-Mindenki rád vár!-dühöngött, majd becsukták mögöttünk az ajtót.

-Üdvözlök mindenkit! Van valakinek elképzelése? Mert akkor megnézhetjük, hogy milyen ruhák vannak. Első három embert kérem-tapsolt kettőt, majd elindultak. Mondjuk nem hülye ötlet, hogy legyen ötletünk, de bevallom, nem igazán nézegettem otthon...

Egy kis idő múlva kb. az egész évfolyam lement, négyen maradtunk. A többiek addig kimentek levegőzni én pedig a számba haraptam. Sára, Lara és Jázmin volt bent. Baromi szép ruhákat nézegettek. Mindhárom enyhén csillogósat, illett hozzájuk, igaz, rajtam nem tudtam volna elképzelni. Mikor végeztek, kimentek, majd a nő rám nézett.

-Nincs tipped, igaz?

-Nem nagyon-haraptam a számba-Bocsánat...

-Ne kérj ilyenért bocsánatot-méregetett a szemével, majd megmutatott egyet és elámultam rajta. Gyönyörű volt, csipkés-Ez nagyon illik a külsődhöz, kérlek próbáld fel.

-Rendben-biccentettem.

-Bújj ki felülről a ruhádból.-parancsolta, közben az abroncsot kötötte meg rajtam, majd rám adta a ruhát.

-parancsolta, közben az abroncsot kötötte meg rajtam, majd rám adta a ruhát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez gyönyörű rajtad! Sportolsz valamit?

-Hát, műkorcsolyázom, de csak hobbiként mostanában.

-Tényleg? Nagyon jó alakod van, szép, vékony a derekad van.

-Köszönöm mosolyodtam el.

-Menj, mutasd meg a párodnak, ha itt van.

-Igen, itt, köszönöm-mentem az ajtóhot. Úgy éreztem magamat, mint egy princess. Mikor kimentem a folyosóra, néhány fiú még ott volt, köztük Boka is...

-Azta...-pörgetett meg Fülöp-baromi szép vagy...

-Köszönöm-lett vörös az arcom-szerinted jó lesz?

-Tökéletes-fogta meg a derekamat-na jó, azért egy 6 méteres magassarkúval leszel tökéletes.

-Naa-csaptam meg a karját nevetve.

-Jóó, csak vicceltem-tette fel a kezét-öltözz át, kint megvárlak.

-Rendben-biccentettem, majd megvártam, hogy kimenjen. Boka felé néztem, aki már nem volt a helyén. Anya talán csak felvidítani akart...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now