Hétfő reggel a szekrényemből menő ruhákat válogattam ki. 28 fokot írt, így csak egy lenge inget vettem fel hozzá, hiszen reggel már hűvös szokott lenni.
Anya reggel csodálkozva nézett rám, majd meglátta a sebemet és aggódni kezdtem.
-Kicsim mi történt?
-Tegnap elestem-legyintettem. Anya átölelt, majd megpörgetett.
-Csak nem randid lesz?
-Nem, csak most szeretném felvenni a vörösigem-mutattam a kockás felsőmre, mire Áts egyből elmosolyodott.
-Ez az én tesóm-puszilt meg, majd az időre nézett-ne indulj.
-Megyek-nyújtottam ki a nyelvemet, majd elindultam. A suliba beérve találkoztam Hannával.
-Úr isten... Szonja, baromi jól nézel ki!-nézett meg közelebbről, majd átölelt.
-Köszi-mosolyodtam el.
-Vörösinges-fintorodott el Weisz, a suliboxoknak dőlve egy kis társaságban. Válaszul csak megvontam a vállamat és levettem az ingemet, majd beraktam a boxba.
-Taníts meg, annyira jól nézel ki! Edzel rá? Hol vetted ezt a felsőt?-kérdezgetett Hanna.
-Sajnos az titok-kacsintottam. A fiúkhoz fordulva megakadt a szemem Bokán. Egy fekete hosszú szakadt farmerben, fehér cipőben, pólóban volt. A póló egy kicsit szűkebb volt, így kockái kissé átlátszódtak. Direkt csinálja ezt..? Majd néhány lány elkezdte őt bámulni és súgdolóztak.
-Jól nézel ki-nézett Bokára Hanna. A fiú a mondatot figyelmen kívül hagyta és nyomogatta a telóját-bunkó-tette hozzá, mire felnézett, felhúzva egyik szemöldökét, majd rám tekintett és gyorsan vissza. A számba harapva a cipőmre néztem.
-Mit mondtál?-bámulta a lányt. Ő csak zavarba jött és a haját birizgálta.
-Az egész folyosó téged néz-bökte meg Leszik Boka hasát. A fiú csak megvonta a vállát, majd elindult a terme felé. Beülve ofőre, már a szalagavatóról beszélgettünk.
-Tehát ki szeretne keringőzni? Jó sokan! Ennek örülök. Az iskola 10.000ft-ért vállalni tudja a keringő ruhák bérlését. Remélem mindenkinek jó lesz, ha holnap elmegyünk megnézni azokkal, akik táncolnak még más osztályokból a ruhákat. Nem kell holnap még fizetni, majd azon a napon, mikor lesz, azaz január 13-án-nézte a naplóját. Természetesen senkinek nem volt baj.
-Tanárnő, mi van akkor, ha valaki szeretne táncolni, de nem lesz párja?
-Az iskolát körbekérdezzük, ha senki nem vállalja, akkor fiatal tanárokat becserkészünk. De tesókkal is lehet táncolni-mosolyodott el. Igazából, Bokával terveztem el ezt az egész estét... Hogy ketten táncolunk...-Ha nincs más kérdés, akkor szabadfoglalkozás. Ha jól tudom, ezután fele csoportnak matek fog jönni. A 207-es teremben lesztek.-nézett rám a tanár én pedig biccentettem.
Boka Facebookját nézegetve észrevettem, hogy más lett a profilja, mikor rámentem, hogy megnézzem mikori, rájöttem, hogy amikor nyáron írtam neki, akkor már ez volt beállítva neki. Észre sem vettem a könnyeimtől...
Mi van akkor, ha motorozás közben olyan gyorsan hajt, hogy elesik vele? Az nem lenne jó...
-Jézusom!-sikított fel Lara elkerekedett szemmel, majd rám nézett-Randim lesz Áronnal. Hát ez ilyen, tudod nem mindenki tud járni mindenkivel. Neked még egy sem sikerült-nevetett fel.
-Nevess csak, nem tud érdekelni-vontam vállat-mégis engem megcsókolt Boka, rólad nem tudok. Sőt, vele is aludtam. És nekem ez többet jelent, minthogy egyik paliról a másikra ugráljak-dőltem hátra a széken. Lara feje olyan vörös lett az idegességtől, hogy majdnem felrobbant.
-Hogy az a...-állt fel, abban a pillanatban megszólalt a kicsöngő is...-ha én egyszer elkaplak!-kiabálta és elindult felém...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.