Felpattanva a székből, ahogy tudtam, rohantam ki a teremből. Basszus, mért jövök ilyenkor szoknyába..?
-Állj meg!-kiabálta végig a folyosón. Lefutva a lépcsőn, próbáltam nem leesni. Tudtam, hogy ő tovább bírja a futást, így nem reménykedtem semmiben. Mikor leérte a lépcső végéhez, már fordultam be, mikor nekimentem Bokának-Nem menekülsz!-kiabálta ismét. A fiú nem értett semmit, de bevitt a férfi mosdóba és beállt az ajtóba-Szia Jánoska, nem láttad Szonját?
-Nem.
-Biztos? Pedig erre futott.
-Lehet átfutott a B épületbe.
-Tényleg, lehet. Köszi-rohant el a hangokból itélve. Mikor kimentem, el akartam mesélni neki, hogy mi történt és azt, hogy köszönöm, de már nem volt ott. Mikor matekra mentem, beültem a leghátsó padba, de Leszik már belém is állt.
-Bocs, de ez a mi helyünk.
-Rá van írva?-néztem meg a széket-Nem látom, szóval nem a tiétek-vontam vállat.
-Mond, süket vagy? Mi szoktunk itt ülni!
-Mond, érdekel engem?-könyököltem az asztalra, majd bámultam őt.
-Állj fel-csapott elém, amitől megijedtem. Mögötte egy fej megjelent. János volt az... Azt ne mond, hogy egy csoportban leszünk...
-Mi történt?
-Nem áll fel, pedig mondtam neki, hogy a mi helyünk.
-Elférünk-vont vállat. Majd bejött az osztálytársam és reflexből felém kezdett jönni, de Boka beült mellém, egy helyet kihagyva.
-Szép jó napot-jött be a tanár csöngőre-Fura lesz így tanítani. Eddig úgy volt, hogy csak semleges órákból, de mi is megnyertük. Ezért kérek mindenkit, hogy figyeljen. B-sek közül hányan vagytok?-kérdezte, mire feltették a kezüket. 6-an voltak. Boka, Leszik, Barabás, Nemecsek, Csele és egy csaj-C-sek?-tőlünk pedig 5 lány egy fiú volt-Összesen 12. Nem kevés, de nem is nagyon sok. Na akkor kezdjük el-írt a táblára. A füzetemet elővéve másolni kezdett, majd adott egy feladatot, amit nem is értettem.-Szonja, mennyi jött ki?-kérdezte a tanár 10 perc múlva. Olyan falfehér lettem, hogy az csak nem igaz...
-Tanárnő, én még nem vagyok vele kész-haraptam a számba, mire a Pálok nevetni kezdtek, kivétel Bokát.
-Ennyi idő alatt késznek kell lenned. Menj a táblához-nyújtotta a krétát. Hát ilyen nincs...
Átvéve tőle, megálltam a tábla előtt, majd néztem, de nem tudtam elkezdeni. A többiek kuncogtak. Próbáltam lenyugodni, így egy mély levegőt véve, lehunytam a szememet. Hirtelen egy kéz nyúlt felém, majd írni kezdett a megoldást. Felnéztem rá, Boka volt az... elmosolyodott, majd lassan felém hajolva megcsókolt. Elkerekedett szemmel néztem rá és vadul dobogott a szívem. M..most ez mi volt? Ez azt jelenti, hogy mégis szeret?
-Szonja! Szonja!-bökött meg a tanár, mire feleszméltem. A táblánál álltam egyedül, megoldás nélkül.-Na jó. Boka gyere ki, old meg helyette, mert ha rá várnánk, lemegy a nap.-küldött a helyemre. János tekintete találkozott az enyémmel, mikor helyet cseréltünk. Majd visszaülve bemásoltam azt is.
Suli után anyával beszélgettem a ruhákról, ő nagyon örült, majd érkezett egy üzenetem messengeren.
-Ki az?-kiváncsiskodott anya.
-Osztálytársam, Fülöp, felkért táncolni.
-És mit írtál?
-Hogy nem hiszem, hogy lenne párom, így természetesen elvállalom.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.