81. Rész

96 8 0
                                    

Végül átöltöztem egy fekete szoknyás, szürke polós egyberuhába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végül átöltöztem egy fekete szoknyás, szürke polós egyberuhába. Olyan furán éreztem ebben magamat, sosem hordtam még ilyen gáz ruhát, legalábbis nekem nem tetszett.

-Jelenethez álljatok be!-szólt ránk a rendező, majd beálltunk-Mehet!

-Figyelj, nem tudom, hogy ez jó ötlet lenne, előbb még két ember üldözött, most meg itt állunk a fiúk ajtaja előtt?

-Na, ne csináld már, van pia!

-Hú, ez aztán annyira érdekelt, honnan tudtad?-néztem rá unottan.

-Sára, ne már, gyere be a kedvemért-nézett rám kérlően, mire egy nagyot sóhajtva, beleegyeztem.

-Menjünk.

-Köszönöm-ölelt át sikítva, majd bekopogtunk hozzájuk, de senki nem nyitott ajtót.

-Jaj de kár, biztos alszanak, mehetünk.

-Bulira vártok?-szólalt meg az egyik gyerek, mire Kiara bólintott-gyertek, a parton lesz.

-Na, oda nem megyek. Ha itt lett volna, még azt mondom oké, de oda nem.

-Ne már, ne csináld ezt!

-Nem is lehetne oda elmenni!

-Mindenki ott lesz, nem hagyhatod ki! Kérlek-nézett rám ismét cukin.

-Az agyamra mész-forgattam a szememet, majd elindultunk.

-Nagyon jó. Ti a tűznél vagytok, zenét hallgattok és megjön a két lány. A fiúk elindulnak a lányokhoz, de Tamás visszarántja őket, hogy ne csináljanak semmit, onnantól meg tudjátok. Mehet-raktuk össze a jelenet első felét.

-Mi ez a béna ruha?-mutatott rám Patrik, miközben nevettek. Kicsit összébb húzódva, Bokára, néztem. Ő engem bámult, majd inni kezdett.

-Turbózzuk fel a bulit. Felelsz vagy mersz?

-Ja, mehet-egyezett bele mindenki. Itt néhány gyereknél leálltunk, hogy ők is kérdeztek másokat, de leginkább nálunk volt a legnagyobb szerep.

-Sára, felelsz vagy mersz?

-Merek-fordultam felé.

-Igyál meg egy fél üveg pálinkát-nézett rám gúnyos szemekkel. Egy mély levegőt véve, hezitálva néztem a mellettem ülő lányra, aki biccentett. A fél üveget fél perc alatt ki is ittam, majd vigyorogva leültem. Ennyi limonádét sem ittam egyszerre...-ügyes vagy-kezdett közeledni felém. Én csak nevetgéltem, mert az állapotomról nem igazán tudtam semmit. A derekamhoz ért, majd a másik kezével a polómon a lyukon bekukkantott-Miért takarod el magadat? Nincs semmi baj ezekkel-akart hozzájuk érni,  de Boka az orrát beverte. Én a székről felálltam és meglepődtem, hogy mi folyik, majd eldöltem a piától. Próbáltam úgy esni, hogy ne látszódjon az arcom. Szerencsémre sikerült. A fiúk még pár percig verekedtek, majd Boka odalépett hozzám és megfordított és felemelt, mint egy kisgyereket. A vállára döntötte a fejemet és vitt. A kamera végül a csapat felé ment, akik buliztak tovább. Boka óvatosan lerakott, majd a szemembe nézett. 

-Figyelj, én...-akarta elkezdeni, de a rendező előbb megszólalt.

-Nagyon jó volt, itt lesz egy jelenet, ahogyan a két főszereplő vonzódni fog egymáshoz.

-De nem úgy van, hogy a végén meghal a csaj? Vagy majdnem?-kérdezte a Patrikot játszó színész.

-Az majd a végén lesz, ha minden jól alakul,

-Értem-biccentett.

-Mára ennyi!-tapsolt kettőt, majd Boka ismét beszélni akart hozzám, de csörgött a telefonom.

-Bocsi, Áts az, mennem kell. Majd legközelebb elmondod, szia!-rohantam el. Szegénynek fellépése lesz és annyiszor igérgettem neki, hogy elmegyek, hogy ezt nem hagyhattam ki. De vajon miről akart volna beszélni?


Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now