Megijedve felültem, majd realizáltam, hogy az ágyamban fekszem. A ruhámra nézve láttam, hogy fürdőruhában vagyok. A fejemet fogva kimentem a mosdóba, majd néztem magamat a tükörben és próbáltam rájönni, hogy mi történt. Mikor lementem a medencékhez, annyit láttam, hogy a többiek egy hatalmas Twister játékon játszottak.
-Jól vagy csajszi? Kicsit sokat ittál. Beállsz játszani?-ölelte át a vállamat Jázmin. Én csak bólintottam.
Pörgettem egyet, majd elhelyezkedtem és felvettem a pózt. Voltak azok, akik nem tudták magukat tartani, ők elmentek inni. A végénél Bokával maradtam ketten, de szűkítették a kört. A kezemet most a másik oldalra kellett raknom, így Jánossal szembe kerültem, viszont neki pedig a fejem mellé, így összeértünk. A testem egy kicsit beremegett, amitől csúszni kezdtem, de Boka fogott.
-Miért ittál ennyit-suttogta.
-Te kérdezed? Te miért feküdtél le Larával?
-Ki feküdt le? Te akartál Andorral.
-Álmossal.
-Andor volt az-mondta idegesen
-Akkor mi lett belőle?
-Semmi, mert voltam pofátlan és nem engedtem ezt.
-És veletek? Jól elvoltatok?
-Féltékeny vagy?
-Mégis mire? Hogy kanos vagy?
-Ha az lennék, már most helyben nem lennél szűz.
-Azt próbáld meg. Ott van Lara, vele úgyis olyan jól el szoktál lenni.
-Tudod, egyből lelöktem magamról. Velem nem szórakozik senki, de te sem. Szóval jó lenne eldönteni, hogy melyik oldalra állsz. Mert már unom, hogy játszol velem. Szeretsz engem?-kérdezte a szemembe nézve.
-Nem szeretem a Pálokat, tudod a Vörösingesek...
-Ennek örülök, legalább nem foglak összetörni, mikor azt mondom neked, hogy én sem-engedett el, majd felállt. A szívem zokogni kezdett, az agyam pedig lefagyva próbálta felfogni, hogy mi történt. Talán most jött el az a pillanat, hogy haza akarok menni...
A szobába felrohanva, hívni kezdtem Ferit.-Szia, figyu, értem tudnál jönni?
-Öm... persze. Baj van?
-Kérlek siess-suttogtam, mire futó lépéseket hallottam.
-Indulok-nyomta ki. A fürdőbe mentem, majd átöltöztem és elpakoltam a cuccaimat, de mikor ki akartam menni az ajtón, Lara nem engedett. Ó basszus...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.