78. Rész

157 10 1
                                    

Sok idő eltelt, mióta Bokával nem beszélgettem. Számomra egy nehéz idő volt, komolyan úgy érzem, mint valami tini drámában magamat. Áts sem nagyon szólt hozzám, haragszik amiatt, mert Bokával voltam, de különösen azért, mert hazudtam neki, hogy nem érzek iránta semmit. Amit Boka adott nyakláncot, azt minden egyes nap hordtam, nem akartam levenni, tudom, hogy nem hihető, de még mindig szeretem őt. A suliban nem találkoztunk, a tanárok azt mondták, hogy  beteg, de már terjeng egy olyan hír is, hogy átment egy másik iskolába. Talán hülye voltam, hogy hagytam, hogy Áts döntsön helyettem. De most, így utolsó évre belátom, tanulnom kellene. Jelentkeztem egy darabra, ahol kerestek egy olyan lányt, aki tud énekelni és el tudja játszani egy modern tinilány szerepét. Természetesen felvettek. Elméletileg lesz egy fiú párja, akibe beleszeret, de a fiú nem érez iránta semmit és egyfolytában lelkileg bántalmazza őt, majd a lány a végén öngyilkos akar lenni, de megmenti őt és a fiú bevallja az érzéseit, hogy nem direkt csinálta ezt vele, csak a többi haverja így akarta. Igazából nem rossz történet, bár kicsit alapnak érzem. Szóval, ez egy film lesz, amit majd a tv-ben fognak vetíteni. Anya örült ennek, hogy végre nyitottabb lettem annyi bezárkózás után, viszont nem tudom még, hogy ki lesz a párom, mert nem találkoztam vele.

-Szonja, azonnal gyere le, fél óra múlva próbád van! Ne mondjam mégegyszer!-Kiabált fel anya

-Sietek!-voltam ideges és elrontottam a sminkemet. Én ilyet nem láttam, annyira ideges vagyok! Majd elkészülök, tuti mindenki késik!

Mikor megérkeztünk, már mindenki ott volt. Majd legközelebb eltalálom... Elkezdtünk beénekelni, majd jött a szervező.

-Nagyszerű, mindenki megérkezett, a fiú főszereplőnk még készülődik, de hamarosan jönni fog. Tessék, itt a szöveg-adta oda mindenkinek-Alap sztori az, hogy becsöngetnek, Szonja, te neved Sára, a barátnőd pedig ő-mutatott az egyik lányra-Kiara. Mentek a folyosón, Sára beleütközik a főszereplő fiúba, Tamásba, akibe egyből beleszeret. A fiú a szemedbe néz és szintúgy érez, csak a haverjai kiröhögnek téged, ezért beszáll hozzájuk. Világos?

-Igen-feleltük egyszerre.

-Nagyszerű, akkor az hét szereplőt kérem ide, a többiek pedig a suliban mászkálnak. Legyen élethű, valaki menjen a mosdók felé, valaki a suliboxnál legyen, de hátrébb, a többiek meg a folyosón sétálgatnak. Akkor mehet egy próba?

-Igen. És ez fel lesz már véve?

-Persze, ha ez elsőre sikerül, akkor muszáj megörökíteni-állt be a kamerás mögé, mire mi elhelyezkedtünk. Hogy játszam el azt, hogy egyből beleszeretek valakibe? Vagy hogy meglepődőm, hogy ilyen helyes?-MEHET!-kiabálta el magát.

Kirámoltam a boxomból, majd kivettem pár füzetet és elindultam a terem felé. A főszereplő fiú épp akkor jött nekem és kiverte a kezemből a dolgokat. Kiara egyből hajolt a cuccaimért, mire én a fiú irányába fordultam és először láttam meg őt. A szemem kitágult és a szívverésem felgyorsult, de ahogy láttam az övé is. Ez biztos nem lehet igaz...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now