Hétvégén anyáékkal kezdtük az ünneplést, majd utána Átssal elmentünk a bulira. Fent lepakolva, mikor láttam, hogy senki sincs ott, befutottam Boka szobájába, aki a gép előtt ült. Beosonva mögé, finoman megérintettem a fejhallgatóját, majd lehúztam róla, amitől egy picit megijedt és egyből felém nézett. Az ölébe húzott, majd csókolni kezdett. Nem is kellett ehhez beszélni. A hajába markolva nem engedtem, hogy elhúzódjon, de látszólag ő sem akart. A nyelveit a számba csúsztatta, amitől egy picit meglepődtem, de engedtem neki, hogy folytassa amit elkezdett. Felkapva engem az ágyra döntött és felém mászott. Lihegve néztem rá. Épp csak egy lenge ing volt rajta, amit kigomboltam. A hasára téve a kezemet elvörösödtem. Boka elmosolyodott, majd testével rám nehezedett. Véletlen egy halk sóhaj elhagyta a számat, amire reflex szerűen elnéztem. János kapva az alkalman elkezdte a nyakamat puszilgatni. A hajába markolva elmosolyodtam. Kezdett melegem lenni, így levettem magamról a hosszú pulovert és Boka elkerekedett szemmel nézett rám.
Elmosolyodva pillantottam rá, majd kezeit a szoknyámhoz rakta, majd becsúsztatta alá. Véletlen a kelleténél kicsit hangosabban válaszoltam neki, nire valaki bejött. Boka abban a pillanatban rám dobott egy takarót és felpattant.
-Szia. Nem kellene lejönnöd?
-Miért? Ki van itt?
-Ne szórakozz már! Mindenki itt van. Páloktól kezdve az egész 12-es évfolyam. Rád várunk, iparkodjál már.
-Jázmin, nincs sok életkedvem ehhez.
-Nem érdekel. Szonja születésnapja van, nem akarom, hogy elszúrd!
-Elszúrni? Inkább örülne, hogy nem vagyok ott.
-Jut eszembe. Szonját sem találom.
-Lehet wc-n van.
-Nem hiszem.
-Vagy már lent. Ki tudja?
-Akkor te is gyere le!
-De épp játék közben vagyok.
-Nem érdekel. Ki fogom dobni azt a szart az ablakon.
-Azt próbáld meg.
-Akkor iparkodjál-hallottam ahogyan elmegy és becsukja az ajtót. Boka lehúzta rólam a takarót, majd megcsókolt elmosolyodva.
-Na, futi van le-húzott fel, majd a pulcsit negfogta és nyújtotta felém, mire megakadt-Ez nem az én pulcsim?
-Nem-vettem ki a kezéből vörösen. Felnevetve felkapott, majd megcsókolt.
-Pedig nekem nagyon is úgy tűnik-rakott le szórakozottan, majd hagyta, hogy elmenjek. Jó, igen, az övé volt. De csak azért jöttem ebbe, hogy be tudjam fújni a parfümjével...
A pulcsit lerakva, siettem le, mire Jázminhoz léptem.
-Szia, itt vagyok.
-Nagyszerű. Akkor kezdődjön a party!-kiabálta el magát.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.