-Elárulnád, hogy mi bajod van?-néztem rá dühösen.
-Szonja, mi lenne? Csak mondtam-kezdte kirakni a tányérokra a kaját Boka.
-De nem hoztad volna fel, ha nem lenne ezzel bajod-néztem, hogy mit csinál-Te figyelsz egyáltalán?-dühöngtem, mire elzárta a tűzhelyet, de megégette magát-Boka-kaptam ijedten a kezéhez, majd a hideg víz alá raktam-lehetnél figyelmesebb. Most ez egy darabig fájni fog neked-néztem a szemeibe. Ő csak csöndben bámult rám, majd elkezdett hozzám közeledni. Elvörösödve lehunytam a szememet, már szinte éreztem a lehelletét, mikor lejött Edina a lépcsőn.
-Jó reggelt. Mi a reggeli?-kérdezte kómás fejjel. Abban a pillanatban Bokával szétrepültünk.
-Rántotta. Többiek?
-Mindjárt jönnek. Baromi jó volt a tegnapi buli. Ez egy király hely. Jázmin mondta, hogy ma este is fogjuk csapatni a bulit, csak sokkal dúrvábban, ha érted, hogy értem-kacsintott János felé.
-Kösz, kihagynám.
-Jaj, ne már-kuncogott fel, majd meglátott engem és lefagyott a mosolya, majd leült az egyik székre és ahogy elkezdett enni, mindenki lejött-Jázmin, délelőtt nem leszek itthon.
-Ilyenkor, mikor vendégek vannak? Szabad tudnom, hogy miért?-fonta össze a karját.
-Csak mert, dolgom van.
-Mi? Itt van a csapatod. Mégis milyen dolgod van?
-Jázmin, nem mindegy neked?-ült le kajálni. Leülve Lara mellé, annyit láttam, hogy próbált lassan enni, közben Bokát nézve.
-Kösz szépen, szúrd el ezt is-ült le és evett. Bokára pillantva, láttam rajta, hogy nincs jó kedve, de nem akartam megkérdezni, mert féltem, hogy Lara azt fogja hinni, hogy szeretem, ami igaz, de jobb lenne azt hitetni, hogy nem. Meg természetesen azt érezni, de egyszerűen nem megy...
Reggeli után felmentem a szobába, majd leülve az ágyra telefonozni kezdtem.
-Láttad ezt Szonja?-futott be Lara-Rám nézett Jáni! Annyira kis édes volt. Láttad, milyen álmos? Na majd a mai bulin, nem fog aludni. Elmegyünk piát venni. Jössz?
-Na, ez már haladás-mosolyogtam rá-Bocsi, most ezt kihagynám, de adhatok bele pénzt.
-Oké, elég lenne csak 1000ft, mert mindenki ennyit dob bele-nyújtotta a kezét én meg kivettem a pénztárcámból, majd odaadtam neki-köszi, akkor pihenj egy kicsit-ugrált ki. Az ajtózáródás után realizáltam azt, hogy egyedül maradtam. Így kihasználva a helyzetet, bementem Boka szobájába.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.