66. Rész

143 8 0
                                    

A szalagtűzés után először az A-sok tánca következett. Nem nézett ki rosszul. Tök jól mozogtak. A B-sek jöttek utána. Ott leginkább színjátszás volt. Boka volt ott a Rómeó és a lányok pedig epekedtek utána. Végül a fiúk voltak a családok és a két főszereplő, János és Jázmin meghalt. Boka szülei fütyültek a leghangosabban ennél a jelenetnél. Halványan elmosolyodtam, majd mi következtünk.

 Halványan elmosolyodtam, majd mi következtünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nálunk mindkettő műfaj megjelent. A tánc és a színészkedés. A fiúk voltak a focisták, mi pedig a szúrkoló lányok. Mikor az ellenség csapata vesztett, akkor az egyik osztálytársamhoz odarohant Fülöp, mire a lány "felpofozta". A fiú összeesett. Odafutva hozzá, megfogtam a fejét és a haját megsimogatva ráhajoltam. Akinek én szúrkoltam, onnan az egyik fiú elkezdett közeledni felém, csapattársai próbálták őt lefogni, de nem sikerült. Kirángatta magát a fogásaikból és arrébb lökve engem, Fülöp pólóját megfogva, felhúzta, majd eljátszotta, hogy megveri őt. Felállva ellöktem tőle. A szerelmem, azaz a bántalmazó idegesen nézett rám, majd közeledni kezdett felém, mire elestem. Már majdnem megütött, de a bíró lefogta őt és kiállították őt, eközben Fülöpöt elvitték a mentősök. Felállva a bántalmazott fiú barátnője sírva átölelt, amit egyből viszonoztam. És így lett vége az egésznek. Szerintem egy cuki kisfilm volt, nyílván sok erőszakkal, de látványos, az is biztos.

Mikor befejeztük a táncot, elfutottam, hogy átvegyem a ruhámat. 5 perc múlva, Ferivel álltam a színpad szélén. Rajta is úgyanígy volt a szett. Felül vörös, alul fekete. Mikor lement egy vers, mi következtünk.

-Nem lesz semmi baj-mosolyodott el Áts, mire biccentettem. Elkezdtük a koreót. Baromi sokat kellett ugrálni, pörögni. Az első nagy tapsot arra kaptuk, mikor Áts feldobott a magasba és kétszer szaltóztam. A végénél ismét feldobott, majd a tenyerén álltam, a kinyújtott karjával pedig egyensúlyozott. Felnyújtottam az egyik kezemet, közben gólyalábon álltam. Egy hatalmas tapsot kaptunk, mire lassan leengedett és átölelt-mondtam-suttogta mosolyogva.

-Sikerült-könnyebbültem meg. Meghajolva kimentünk, majd átöltöztünk. Ő felvett egy zakót, hiszen Jázminnal táncolja a keringőt. Én pedig felvettem a keringőruhát. Fülöppel összefutva elmosolyodott.

-Nagyon ügyes voltál, büszke vagyok rád-ölelt át.

-Köszönöm-néztem rá hálásan.

Hamar eltelt az a fél óra. Megfogva Fülöp kezét, elindultunk a szokásos helyünkre, ahogyan kezdődik a keringőnk. Csodálatos volt táncolni, úgy éreztem, mintha én lennék a hercegnő ezen a napon. Sikeresen eltáncoltuk. Ezután, az elkövetkezendő egy órában a hozzátartozóinkkal tudtunk táncolni, vagy azzal, akivel szerettünk volna. Már elindultam, de Fülöp megállított engem.

-Szonja, valamit el kell mondanom...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now