17. Rész

195 10 0
                                    

Reggel korán keltem, egyből bepakoltam a bőröndbe, majd felöltöztem.

Reggel korán keltem, egyből bepakoltam a bőröndbe, majd felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ezután az étkezőben megreggeliztünk. Szememet Boka irányába vetve láttam, hogy ő is épp akkor nézett rám. Vörösen elkezdtem enni...

-Kár, hogy ez az utolsó nap.

-Hát, igen. De már itt a nyár-vigyorodott el Lara, Jázminra nézve.

-Legalább az az egy. Kimenni meglesni a Grundon a félpucér palikat-kuncogott.

-Nem ezért van a Grund, ugye tudod?-nézett rá unottan a bátyja.

-Na és?-vont vállat.

Mikor mindenki megette, kivittük a tányérokat, majd lassan bepakoltunk a buszba.

-Ülhetek melléd?-kérdeztem a bátyámtól.

-Szonja, ez az utolsó nap a szünet előtt, legyél a barátaiddal. Velem mindennap leszel.

-Rendben-biccentettem, majd a busz hátsó részébe mentem és Lara már mutatni akarta, hogy mellette van hely, mikor Sára befoglalta.

-Mizu csajszi?

-Üm.. nincs semmi.-túrt a hajába. A számba harapva leültem eléjük. Az úton zenét hallgattam és be is aludtam.-Szonju-bökött meg Lara-Jó reggelt, itt vagyunk.

-Lara nem akartalak megbántani... ne haragudj. Tényleg nem vagyok belé szerelmes, csak Áts...-kezdtem el, de befogta a számat.

-Tudom-mosolyodott el, majd átölelt és leszállt a buszról. Kinézve az ablakon láttam, ahogyan Átsék beszélgetnek. A cuccomért nyúlva megálltam mellettük.

-Megyek, mert már indulnunk kell.

-Köszönöm tényleg, hogy vigyáztál rá.

-Semmiség, de a harc folytatódik tovább.

-Ez ellen nincsenek kétségeim-biccentett Áts, majd elment Boka.

-Ha eltudtok beszélgetni, akkor miért nem barátkoztok?

-Csak annyit váltottunk, hogy segített. Ennyi. Nem beszélgetünk, nem is fogunk.-rakta a csomagtartóba a cuccomat, mire egy hangos zajt hallottam. Az irányába fordulva láttam, hogy Boka egy motoron ül, mögötte pedig Jázmin. Motorozik..? Mi derül még ki? Lehet valaki ennél is tökéletesebb számomra..? Miért csinálja ezt? Egyre jobban szeretek belé...-Beülsz még ma, kérlek?

-Ja, persze, igen-csüccsentem be.

-Holnap kellene menned a Grundra hallgatózni.

-Rendben...-haraptam a számba.

-Délelőtt és este.

-Mii, nem elég este? Ők 0-24-ben ott vannak?

-Hát látod. Valószínű délelőtt csak megbeszélést fog tartani, mert több mint a fele nem 11-es. Ők nem voltak a táborban. Este pedig edzenek.

-Az edzés rész érdekel-jelentettem ki.

-Gondolom az izompacsirtákat szereted-mosolyodott el egy pillanatra.

-Talán, de nem tudom...-birizgáltam a hajamat, majd felnevettünk. Akkor újra minden a régi, folytathatom a kémes állásomat.

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now