30. Rész

152 10 0
                                    

-Szonja figyelj, én...-tekintett rám, amitől elállt a szava. Tény, nem igazán szoktam tangát hordani... Sőt, egyáltalán nem. Nekem is új volt még, de őt látván, talán nem bántam meg... A táborban minden tökéletes volt...-Szóval, remélem, hogy nem Lara erőltette rád ezt az egész bulit.

-Lényegében de, de szeretném, ha ő boldog lenne.

-Ha te szenvedsz, akkor nem kellett volna eljönnöd-nézett mélyen a szemembe. Aucs...

-Nem szenvedek. Csak...-akartam folytatni a mondatomat, mikor Lara kiabált, hogy hol vagyok-Most megyek...-indultam el. A lépcsőről visszanézve láttam rajta, hogy belülről szenved. Vagy csak lehet azért éreztem így, mert túl sok sorozatot néztem...

Mikor leértem, a többiek már ott voltak. De még mennyien... Lehettünk kb. 20-an. Mikor a fiúk megláttak engem, mindenki csöndben maradt. Éreztem, hogy most fog jönni a kritizálás...

-Az igen, Áts Szonja is itt van? Nem néz ki rosszul, csak mit keres itt?-nevettek fel, majd hirtelen mindenki befogta. Megfordultam, János állt mögöttem. Hálás voltam neki, de nem kellett volna, hogy segítsen.

-Megoldottam volna...

-Csak lejöttem a lépcsőn-került ki és elment. M..mi? Most mi történt...? Tényleg csak elment mellettem?

-Skacok öltözzetek át és menjünk fürdeni!-tapsolt Jázmin, majd a többi lánnyal felment, utánuk a fiúk. Bokát követve a konyhában kötöttem ki.

-Miért vagy ilyen?

-Milyen?-fordult felém egy pohárral a kezében, melyben vörös lé volt.

-Hanyag?-gondolkodtam el, majd megláttam a pulton lévő boros üveget és közelebb lépve hozzá próbáltam kivenni a kezéből, de feljebb emelte.

-Nem vagyok. Szimplán csak mondtam valamit-nézett a szemeimbe. Egy lépést hátrébb léptem, mert éreztem, hogy a szívem és a hasam mást diktál. Nem... nem engedhetem közel magamhoz...

-Ne igyál, mert rosszul fogsz lenni.

-És? Érdekel bárkit is?

-Pl. a többieket igen-fontam össze a karomat. Meg persze engem is, de... az most más.

-Ők is fognak inni-itta meg, majd a poharat lerakta és elsétált. Király, mindenki részeg lesz.

-Szonja, gyere már, márcsak te vagy itt-húzott a mendencéhez Jázmin. Mi lenne, ha felelsz vagy merszeznénk?

-Király ötlet! Aki pedig passzol, vagy a felelésnél úgy állapítjuk meg, hogy hazudik, iszik-mondta az egyik gyerek, mire mindenki beleegyezett. Jaj de jó...

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now