Boka kivitt a partra, ahol lerakott a törülközőmre, majd elment a cuccaihoz. Lara végigmért a szemével, majd csatlakozott a többiekhez... Ez egy kicsit megviselt, mert szemében fájdalmat láttam. Visszatérve a táborba, átöltöztem és az étkező felé mentem, ahol elkapott az egyik tanár.
-Szia Szonja. Minden rendben van? Hol vannak a barátaid? Lara?
-Öhm... mindjárt jönnek...
-Láttam, hogy nyitottabb lettél egy kicsit, viszont Bokának szeretnék szólni, hogy ne dobáljon senkit a vízbe, mielőtt le nem mostátok magatokat.
-Biztosan mindjárt itt lesz-biccentettem.
-Rendben. Egyébként a bátyád csütörtök este zsűritag lesz-mosolyodott el, mire felcsillant a szemem.
-Ő is itt lesz?
-Igen. Meglepetés.
-Köszönöm-feleltem boldogan. Örülök, hogy ő is itt lesz.
Betérve az étkezőbe elvettem egy tányért, majd Lara melletti üres helyre leültem. A lányok nem szóltak hozzám egy szót sem, amit megértek. Mikor belekezdtem a vacsorába, ők akkor végeztek, majd mindhárom lány felállt és elment. A fiúkkal maradtam, akik elkezdtek beszélgetni.
-Ezek nem normálisak. Baromira nincs kedvem táncolni.-fogta a fejét Márton.
-Ja, ne is mond. Ne haragudj, de Sára baromira idegesítő-akadt ki Gábor
-Skacok, nyugi. Megnézzük, hogy mma hogy haladunk, ha nem jól, akkor kilépünk. Ennyi-evett Boka.
-De mindegyik hisztis. És ebből fog állni az egész.
-Gábor, nem tudok mit tenni. Én sem örülök ennek. Lara baromira tapad rám. Este mikor visszamentem a szobába, az ágyamba lefeküdtem, erre lefekszik mellém és konkrétan rám mászott.-borzongott bele. Halkan felnevetve bekaptam egy falatot, mire a fiúkra néztem, akik pedig rám.
-Ühm... leesett egy húsdarab a villámról-vörösödtem el.
-Most így belegondolva, értem, hogy miért kerültél a Vörösingesekhez-törölte le a számat egy szalvétával Álmos.
-T..tessék?
-Mindig vörös az arcod-vigyorodott el. Az arcomat a tenyerembe temettem.
-Nagyon vicces-suttogtam.
-Ne terrorizáld-szólalt meg Boka-Te pedig egyél-célzott rám-De örülök, hogy nem csúfolódsz Álmos.
-Tegnap kicsit sokat ittam, mielőtt átjöttetek volna. Nem akartam gonosz lenni veled, mert ez nem táborba való. Amúgy, jóarc vagy.
-Köszi, te is.-mosolyodtam el. Boka felé pillantva láttam, hogy ő is örül.
-És megint hozzánk fognak jönni?-kérdezte Gábor kétségbeesetten.
-Valószínű, miért?
-Szerinted? Tegnap Jázmin elhányta magát. Már bocs, nem a tesód ellen irányul, csak elég gusztustalan volt.
-Mert sokat ivott, ez az ő baja. De ha akarod, megkérem őt, hogy most a lányokhoz menjünk.
-Az jobb lenne-biccentett.
-Nincs kedvem-szenvedett Márton.
-Lehet, hogy nem lesz a legrosszabb, remélem...-hát, sajnos tévedtem...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.