70. Rész

192 11 4
                                    

Szerda reggel mikor bementem a suliba csak annyit láttam, hogy Bokához ér egy lány és olvadozik. Már ingerülten elindultam felé, de Andor nekem jött, majd a földre estem.

-Hoppá, ne haragudj-nézett rám de láttam rajta, hogy nem gondolja komolyan-Milyen jól nézel ki-bámulta a szoknyámat.

-Hoppá, ne haragudj-nézett rám de láttam rajta, hogy nem gondolja komolyan-Milyen jól nézel ki-bámulta a szoknyámat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Fogd be!-kezdtem összeszedni a cuccomat, mire megfogta az államat és maga felé emelte.

-Hogy mondtad? Nem értettem jól-kezdte összenyomni a számat, mire Boka elindult, de végül egy másik srác lökte el.

-Ember, normális vagy? Hogy bánsz egy lánnyal?-segített fel engem-Jól vagy?

-Igen, köszönöm-bólintottam. János felé nézve láttam rajta, hogy feszült a fiú miatt. Szívesen átöleltem volna de egyre többen lettünk. Hátat fordítva neki elindultam a tantermem felé.

Ebédnél lementem az étkezőbe, ahol nagyon sokan voltunk. Leülve az ablak mellé, Boka is csatlakozott.

-Hé, nem szabadna-suttogtam.

-Az lehet, de csak figyelmeztetni akartalak, hogy ma próbálunk órák után.

-Hol?

-Bárhol. Suliban vagy hol szeretnél?

-Fogalmam sincs-ráztam meg a fejemet.

-Akkor maradjunk itt-mosolyodott el halványan a szemembe nézve.

-Boka reggel...-kezdtem el, mikor észrevettem, hogy megfeszültek az izmai.

-Szonja én szétverem azt az embert. Úgy ahogy van. Ha nem lett volna ott Zsigmond, már halott lenne-idegeskedett, mire finoman megfogtam a kezét. Egy mély levegőt vett, majd kifújta-Sajnálom.

-Teljesen oké. Nem kellett volna elindulnom feléd...

-Mi?-nézett rám-ezt hogy érted?

-Csak... zavart, hogy annyi lány tapizik, mármint, nem baj... csak...-haraptam a számba mikor láttam, hogy elmosolyodott.

-Aranyos vagy, de ne törődj velük. Mindig lepattintom őket, ahogy most is. Jó?-simogatta meg a kézfejemet, majd elvette kezét és elkezdett enni. Lágyan bólintottam majd utánoztam őt-A másik, baromi jól nézel ki-kacsintott, mire elvörösödtem.

-Csumi-huppant le Boka mellé Álmos, majd rám nézett és mielőtt kérdezhetett volna, János elmondta.

-Próbàt beszéltem vele. Plusz alig volt máshol hely, ő meg egyedül ült.

-Vágom-biccentett-És mikor lesz?

-Ma.

-Akkor ma nem lesz edzés?

-Nem-rázta meg a fejét, majd evett tovább.

Délután, órák után a zeneterembe mentünk, hozta a gitárját is, majd én a zongorához ültem, ő pedig mellém és énekeltünk a végénél annyit éreztem, hogy megpuszilta a hátamat és elmosolyodtam felé nézve. Felé hajolva megcsókoltam.

-Tökéletes lesz.

-Szeretem ezt a dalt-néztem a kottát, ahol Billie-től a Lovely volt leírva.

-Illik is hozzád-simogatta a hasamat, majd felállt és az időre nézett-Elviszlek.

-Hova?

-Haza-mosolyodott el.

-Tényleg nem szükséges-ráztam meg a fejemet, majd összeszedtem a kottákat és felálltam.

-Ez nem kérdés volt-fogta meg a kezemet, majd ketten kisétáltunk. Ilyenkor már senki nem volt a suliban. Mikor kiértünk, elég sötét volt. 5 óra lehetett. Felülve mögé a motorra, elindultunk. Szorosan fogva a derekát, lehunytam a szememet. Kifogtuk az egyik pirosat, ahol megfogta a kezemet és megsimitotta. Mikor hazaértünk óvatosan leemelt, majd a motornak dőlt. Lábai közé befurakodva, átöleltem, miközben megcsókolt-Holnap találkozunk-suttogta.

-Holnap lesz próba?

-Nem lehet, muszáj a Grundon edzenem. Így is ezt a napot kihagytam.

-Hova?-nyúltam be a kabátja alá és éreztem kockáit.

-Kicsim-kapta el a kezemet majd megpuszilta. Elvörösödve néztem rá, majd lassan elhúzódtam.

-Szeretlek.

-Imádlak-csókolt meg utoljára, majd az iskolatáskát felvéve a fenekemet megcsapta, mikor a ház felé kezdtem futni. Elvörösödve fordultam vissza, majd felrohantam és integettem neki, míg el nem ment. Mikor bementem a házba anya már étellel várt, így leültem közéjük. Vajon holnap mibe menjek suliba?

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now