Visszaérve a termünkbe leültem a padra, majd hallgattam a tűzvédelmet, a rendet és az ilyen szabályokat, melyet minden évben elmondanak. Viszont kaptunk új információkat is.
-Ami még rátok vonatkozik, hogy rengeteg 9. osztályos tanuló érkezett az iskolába, így lesz olyan óra, amikor a 12B-vel összevonva lesztek. Gondolok én tesire, rajzra, énekre, infóra. Érettségi tantárgyakról még eddig nem volt szó, ha ezeket is érinteni fogja, akkor természetesen szólók, de valószínű, akkor több csapat lesz belőle.
-És az A-sok? Velük nem leszünk?
-Nekik mást tanítja az órákat. És az nagyon sok gyerek lenne-nézett az osztálytársamra, Pollára-Holnap pedig még nem tanulunk, hanem játékos feladatok lesznek, csapatokba kell állnatok, viszont minden évfolyamból 1 ember lesz, azaz 4-en lesztek egy csapatban. Utána pedig húzni kell mégegyszer. Vele fogtok ellenségek lenni. Hozzatok kényelmes ruhát, mert megmozgató feladatok lesznek-mosolyodott el a tanár. Semmi életerőm nincs ehhez, de nem szeretnék hiányozni, szóval muszáj lesz-Holnap úgyszint Nyolcra gyertek. Egykor fogunk végezni.
-Legalább hamar meglesz. És hol kell húzni? Vagy hova kell menni?
-Húzni egyből a portán, azután pedig meg kellene keresnetek a parjaitokat. Lesz ott egy nagy tábla, oda fel kell írnotok a neveteket és az osztályotokat, meg persze, hogy hol találják meg. Majd ők odamennek, vagy épp, hogy ti. Felmentek az igazgatóiba, ott kaptok közös pólót. 8:30-ra meg kellene találni a maradék 3 csapattársatokat és az udvaron gyülekezni. Jut eszembe. Valaki kérlek írja össze a névsort és csináljon egy helyen a méreteknek. Ha kész, adjátok körbe és írjátok a nevetek mellé, hányas pólóméret fog kelleni.
-És az ellenség mire kell?
-Velük fogtok menni mindenhova. Pl. Lesz futás, akkor 1-1ember elindul és az nyer, amelyik csapat előbb beér.
-Na az tök jó. De mi van akkor, ha valahol több a lány mint a fiú?
-Úgy állították össze, hogy két kosárba. Kihúzza az első, tételezzük fel fiú. Majd kihúzta mégegy fiú, akkor kiveszik a lapot, majd csak akkor rakják vissza a papírt a másik kosárból, amikor egy lány jön.
-Á értem. Akkor fele-fele arány?
-Igen. Kettő fiú, kettő lány.
-De nincsenek többek a fiúk a suliban?
-Nem, az igazgató megszámolta és pont úgyanannyi. Reméljük, hogy nem fog senki sem hiányozni, de akkor úgy lesz, hogy a diákok választhatnak, hogy ki fog kétszer menni.
Több kérdése nem volt senkinek. Hamar elment ez a 4 óra. Hazaérve anyáék kérdezték, hogy milyen volt a suli, elmagyaráztam, hogy mi lesz holnap, majd felmentem a szobámba. Későn feküdtem le, mert a mai napon gondolkodtam. Tulajdonképpen nincsenek barátaim...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.