A könyvtárban az volt a feladat, hogy keressük meg a kulcsot és nyissuk ki a lakatot. Keresgélve megtaláltam a kulcsot, majd a lakathoz léptem és kinyitottam. A cuccért nyúltam, mikor valaki elvette tőlem.
-Héjj, add vissza!
-Nem adom-emelte a magasba a fiú a dobozt.
-Én nyitottam ki!
-És? Én vettem ki. Törpe-nevetett.
-Szólok a tanárnak, hogy csalsz!
-És mi lesz? Le fogsz ülni sírni?-vigyorodott el. Az idegességtől ököllel tökön vágtam. Reflexből odakapott, összegörnyedve.
-Nokedli-vettem el a dobozt, majd a tanárnak adtam, így nekünk járt a pont. A csapatom gratulált nekem. Így 2-2-re álltunk. A következő feladat a tornateremben volt, ahol kötélre kellett mászni és lehozni egy labdát onnan. Természetesen a futó gyerek vállalta nálunk az egészet, a másik csapatból pedig Boka. A verseny elindult. Mindketten olyan gyorsak voltak, fel sem fogtam, hogy mi történik. Egyedül a lefele mászásnál voltak különbségek, úgyanis Boka ott is gyors volt, hiszem a farakásoknál megtanult gyorsan lefelé is menni, míg Peti óvatosan mászott. Így a kékek kaptak pontot. A kövi az volt, hogy dobjuk le az összes dobozt, amit felállítottak nekünk. Erre Erik vállalkozott és sikerült is neki. A kövi zsámolypakolás volt, ahol Hanna gyorsan végigment. Az utolsó feladat a tornateremben egyensúlyozás volt. Kaptunk kettő 2kg-s súlyzót, majd egy pad fel volt állítva fordítva, két zsámolyra. Mivel én maradta, ezért kénytelen voltam elvállalni. Az ellenfelem az egyik lány volt. Felállva arra, egy mély levegőt véve elindultam. A csaj úgy gondolta, ha végigfut, jó ötlet, de leesett. Csattanást nem hallottam, így gondoltam valamelyik fiú elkapta. Sikeresen a célba érve megfordultam és láttam, hogy a tökön ütött sráx karjaiban van. Ekkor realizáltam, hogy ezek járnak... 5-3-ra így mi nyertünk.
Az utolsó három feladat kint volt az udvaron. Az első foci volt. Beállva kapusnak, a lehető legrosszabb ötlet volt, úgyanis mister tökön vágott barátnője teljes erőből rúgta a labdát. Leforgott előttem az élet, mikor valaki beugrott elém, hogy megmentsen. Boka volt az...
-Na, ne bikázz. Szünetet kérek!-mutatta a kezével, majd ledobta magáról a pólót. Jázmin tényleg nem viccelt...
Teljesen megváltozott... mintha egy idegen testet látnék... erei most baromira kilátszódnak...
-Mi a...-nézett rá Hanna teljesen elvörösödve.
-Zsuzsanna!-kiabált rá a párja a csajára, aki majdnem fejbetalált.
-Lóri, nem csallak meg, csak meglepett! Alapból sem számít ez megcsalásnak!-akadt ki. Legalább tudom a kettőnek a nevét, viszont Bokára nézve fájdalmat érzek. Lehet, hogy van barátnője és miatta edz ennyit..? Bár, ha megnézzük Jázmint, ő is gyönyörű. Baromi végony a dereka és olyan szép arcformája van...
A következő pillanatban felém jött a labda és gyorsan kivédtem, de a következő pillanatban egyből visszajött az ellenség és berúgta a labdát. Átmentünk a futópályára, ahol gátugrás volt a feladat.
-Akik a fociban kapusok voltak, ők csinálják ezt meg-jelentette ki a tanár én pedig elkerekedett szemmel néztem. Át sem tudom lépni azt a szutykot, olyan magason van...
-Bocsánat, de én ezt nem tudom megcsinálni...-haraptam a számba
-Akkor sajnos a másik csapaté a pont. De attól még meg kell csinálni-tapsolt kettőt, mire felálltunk. A csaj elkezdett futni, mire én os, de már az elsőben megbotlottam és elestem. A sebemhez kaptam, ami most eszméletlenül fájni kezdett. Pár perc múlva, mikor megnyugodott, felálltam, majd átmentünk a kosárpálya részleghez. Ekkorra a legtöbben már befejezték a feladatokat és az ablakból bámultak minket. Helyesbítek, Bokát.
-Ez nem lesz fair tesó. 2métereddel simán belenyúlsz a kosárba.
-Előfordul-kapta ki a kezéből a labdát, de én lendülettel felugrottam, majd elvettem a labdát és gyorsan lepasszoltam, de Boka elvette és bedobta. A sok forgolódástól elszédültem és Bokára estem, aki így kénytelen volt elkapni. A padra fektetett, majd lerakta mellém a vizét és elsétált. 5-6 oda...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.