A ruhámra nézve kifújtam a levegőt, majd mikor megérkeztünk rohantam be hozzá. Bokával találkozva a karjaiba estem és látta rajtam, hogy nem vagyok jól. Mikor átölelt elsírtam magamat.
-Kicsim, mi történt? Mi a baj?
-Boka nagyon zavar, hogy a lányok érintkeznek veled és nem tehetek ellene semmit.
-Ez most hogy jutott eszedbe?
-Elbambultam a kocsiban, vagy nem is tudom, minden olyan valóságosnak tűnt.
-Nincs semmi baj-simogatta a hátamat és pedig könnyeztem-Engem is zavar néhány dolog. De ez ezzel jár.
-Mi zavar téged?
-Leginkább Fülöp és az, hogy a férfiak téged bámulnak.
-Senki nem bámul.
-De, csak nem veszed észre-csókolt meg-Aminek örülök, mert ez azt jelenti, hogy szeretsz.
-Nem fogunk összeveszni ugye?
-Sose veszekednék veled-simogatta a hajamat, majd letörölte a könnyeimet-De nem tudom, mit csináljak, hogy a lányok lepattanjanak rólam.
-Nem tudom-suttogtam.
-Most a dallal foglalkozzunk, jó?
-Rendben-biccentettem, majd kiálltunk a színpadra, ahol előadtunk a dalt. A végénél minden szereplő beállt és izgultunk, ki lesz a nyertes.
-A nyertes nem más, mint Boka János és Áts Szonja-mondta, mire mindenki fütyülni kezdett én pedig felsikítva Boka nyakába ugrottam aki mosolyogva átölelt.
-Ügyes voltál.
-Te is-néztem mosolyogva a szemébe, mire egy kamara közeledni kezdett hozzánk. Gyorsan lerakott, majd a zsűrikre figyeltünk.
-Még ilyen összhangban sosem láttam énekelni senkit. Tetszett, ahogyan érzelmeket beleraktatok. Tehetségesek vagytok, várunk titeket máskor is!-tapsolt meg minket, mire megköszöntük és kimentünk. Szorosan átöleltem Bokát, aki megcsókolt.
-Boka, tényleg nem bírom már...
-Nem lesz semmi baj, igérem-mosolyodott el-És kicsim. Boldog szülinapot-adott át egy ajándékot.
-Boka, de...
-Csak bontsd ki-simogatta a hátamat. Mikor kibontottam elkerekedett szemmel néztem rá.
-Köszönöm-öleltem át, majd feladta a nyakamba és megcsókolt.
Másnap a suliban annyit láttam, hogy az összes lány körül állták és beszélgettek vele. Mikor mentem volna el, hallottam, hogy a suliboxot bevágta.
-Lányok, van barátnőm-ment ki a tömegből. Elvörösödve néztem felé. Ezt tényleg megtette értem...? A lányok durcizni kezdtek és nem követték őt. Néhányan faggatták még, hogy ki az, de nem válaszolt rájuk Boka. Majd mikor meglátott, kacsintott felém és elment. Elmosolyodva csuktam be a suliboxom ajtaját, majd a terembe mentem. Szülinapomra adok neki valami ajándékot, ami közös.
ESTÁS LEYENDO
Elfojtott érzés
Novela JuvenilEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.