A tortát felbontva, csak Bokára tudtam nézni, aki eszegetett. Az egész gondoltatom azon járt, hogy mi lenne, ha mi ketten lefeküdnénk. Én szerintem készen állok rá.... Talán ma éjszaka...
-Szonja, boldog 18. Születésnapot!-mosolyodott el Jázmin. Feleszmélve elmosolyodtsm, majd átöleltem és kibontottam.
-Jézusom, ez gyönyörű-húztam ki egy egyberuhát a zacskóból, majd egy bikinit is.
-Ezt vedd fel most-kacsintott, mire elvörösödtem-nem viccelek. Hop hop-tapsolt kettőt, mire felmentem a fürdőbe.
Ahogy nézegettem magamat, a számba haraptam. A tangám teljesen elsüppedt a két fenekem között, biztos nem veszem ezt fel, még a végén valaki rám fog szállni. Már át is akartam venni, mikor az ajtóból valaki fütyülni kezdett. Riadtan felé fordultam, mire megláttam Bokát. Elvörösödve néztem rá. Ő csak közelebb jött hozzám és a fenekembe markolva megcsókolt.
-Baromi szexi vagy-dörmögte a fülembe, majd annyit éreztem, hogy kicsit feljebb húzza a tanga szárát. Egy halk nyöszörgés hagyta el a számat, mire egyből rám nézett. Nem fogok tudni kivárni azt az estét... már most kívánom. Érezni akarom őt... A hajába markolva csak annyit vettem észre, hogy egyre közelebb kerülök hozzá és a hasamban egy fura érzést érzek. A romantikus pillanatunkat a kinti hangzavar zavarta meg. Boka egyből a szobájába ment, én meg kábultan a medencébe ugrottam, mikor odaértem. Egy kicsit úsztam, majd beálltam. Most semmi extra nem volt, hallgattunk zenét és közben játszottunk. De egyre közelebb kerültem így az estéhez, amit a legjobban vártam.
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.