-Remélem mindenki kipihente magát, különösen a két főszereplőnk, akiket szeretnék ma egy kicsit közelebbi dologra megkérni-tapsolt kettőt a szervező, mire mindenki fütyült. Elvörösödve pillantottam Bokára, aki összefont karral hallgatta, hogy mi lesz-Felvesszük a tűzesebb jeleneteket-mondta el, hogy mi fog történni. Ez a jelenet egy kicsivel a tábor után van már. Nem álltam készen erre, hogy több ezer ember is lássa, de boldog voltam, hogy érintkezni fogok vele. Mikor beálltunk én a sulipadban ültem, majd Boka rácsapott egyet az asztalomra, amitől megijedtem.
-Meddig csinálod még ezt?
-Mégis mit?-néztem rá
-Látom rajtad. hogy szeretsz!
-Ez honnan jött?-álltam fel idegesen.
-Nem engedtem, hogy felállj-lökött vissza
-Azt csinálok, amit én akarok-indultam ki a teremből, de Boka felemelt és a tanár asztalára felrakott, majd kezét két oldalam mellé rakta, hogy ne tudjak elmenni-Megőrültél?
-Igen, miattad-suttogta, majd közelebb hajolt-Értsd meg, hogy beléd vagyok szerelmes!
-Igen? És hol vannak a barátaid? Azt hiszed, hogy beveszem ezt?-pillantottam a szemébe, majd annyit vettem észre, hogy az ajkain összeértek. Akaratom ellenére lecsuktam a szememet.
-Nem hazudok-kezdett el csókolni. Olyan fura érzés volt, mintha egy idegen lenne, mintha egy álom, vagy egyszerre mindkettő. Az arcát megfogva nem engedtem, hogy befejezze. Ő a tarkómat támasztotta meg és arra lettem figyelmes, hogy felgyorsult a szívverésem és megszűntek a hangok. Olyan volt, mintha csak vele lettem volna. A lábamat átkulcsoltam a háta mögött, így közelebb kerültem hozzá.
-Nem hiszem el-kopogtatta meg a vállunkat a rendező. Megijedve figyeltem rá-Gyönyörű volt, de már fél órája szóltam, hogy elég lesz.
-Bocsánat-suttogtam, majd elengedtem Bokát, aki kifújta a levegőt.
-Ti ismeritek egymást? Jártok? Vagy mi volt ez?
-Bonyolult-vágtuk rá egyszerre.
-Gyönyörű, tele vagytok érzelmekkel, pont ez kell a művembe. Akkor a vízes jelenetet is feltudjuk venni-tapsolt. Az az egyik tábori jelenet, ha jól tudom a végén van-És, mehet!
-Ha nem akarod, nem kell megcsinálnod-nézett a szemembe Boka.
-Vesztettünk, nem? Így lenne igazságos.
-Nem fogják megtudni, igérem-pillantott a vízre.
-Csak látszik, hogy valamelyikünk vízes, vagy sem.
-Megszárítottalak.
-Nincs hajszárítónk-fogtam a fejemet és lépegettünk befele a vízbe.
-Nem foglak beledobni.
-Gyáva vagy?-fordultam felé, de ő nem szólt semmit, majd hirtelen beleugrott. Egy ideig pedig nem jött fel a víz tetejére-Tamás!-ugrottam utána ijedten, majd annyit éreztem, hogy a derekamnál megragad és felhúz. Az ölében landoltam és szánk szinte már összeért. A gyomromban éreztem, hogy újra felszállnak a pillangók, majd a hátamat megfogta és csókolni kezdett. Kezeit egyre lejjebb éreztem, míg a fenekemhez nem értek és lágyan belemarkolt, majd a füléhez hajoltam-Gyenge maradtál-suttogtam, de a következő pillanatban erősen megmarkoltól, amitől véletlen hangosabb voltam a kelleténél, majd vörösen felé néztem, ő pedig kacsintott.
-Még mindig így gondolod?-simította meg az arcomat, majd idegesen felálltam a fejemet fogva.
-Hagyj békén!-locsoltam le vízzel, majd elrohantam.
-Tökéletes!-tapsolt meg a rendező minket. Én ennyire nem örültem, mert ismét elkezdtem valamit érezni Boka iránt...
YOU ARE READING
Elfojtott érzés
Teen FictionEgy 17 éves lányról, Áts Ferenc húgáról, Áts Szonjáról szól, akit sokan védelmeznek, szinte az egész suliban ő a királynő, a leghíresebb tanuló, mégis elég nehéz sorsa van, mióta beleszeretett ellenségébe, Boka Jánosba.