5. Rész

272 12 2
                                    

Röplabdázás után még egy kicsit maradtunk a strandon, majd visszaindultunk a táborba.

-Hallod, tudtad, hogy van egy ikerpár?-kérdezte Lara

-Persze, Bokáék azok.

-Tényleg? - tekintett rájuk feltünően. A fejemet takarva hunytam le a szememet. Én ezt a lányt még megölöm-És tényleg. Á de aranyosak-olvadozott.

-Lara ne már, letagadom, hogy ismerlek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lara ne már, letagadom, hogy ismerlek.

-Na szép-fonta össze a karját-Milyen barátnő vagy?

-Olyan, aki nem szeret beégni mások előtt.

-Azzal, hogy ránéztem valakire?

-Hogy telibe bámulod őt.

-Jó bocsi. De tudod, hogy szeretem az ikreket.

-Persze, te mindenkit is-nevettem fel, mire ő bedurcizott. Egy pillantást vetettem Bokára, aki épp abban a pillanatban hagyta abba a telefonozást és rám nézett. Éreztem, ahogyan a szívem felgyorsul és levegőt is alig kapok. A hajába túrva elmosolyodott, majd Jázminnal beszélgetett, levéve a szemét rólam. Larához fordulva éppen a sminkeket elemezte.

-Szerinted melyik a jobb? A rúzs vagy a szájfény?

-Nem tudom, szájfény?

-Lehetséges. Az olyan csillogós. Csajszii, ugye kisminkelhetlek?

-Ha nagyon szeretnél, igen.

-Beszéltem a srácokkal és mondták, hogy este menjünk át hozzájuk.

-Kik lesznek ott? És kik mennek?

-Azt nem tudom, a 17-es szobába kell menni.

-Nem is tudom...

-Szonja kérlek-nézett rám tág szemekkel. Egy nagyot sóhajtva biccentetem. A nyakamba ugorva felsikított, mire mindenki minket nézett - Lara!

-hoppá, bocsánat..

Vacsora után elmentem átöltözni, reménykedve, hátha Boka is ott lesz és szépen szeretnék kinézni. Pár ruhát elővéve méregettem magamhoz, majd az egyiket felvettem. Pont akkor jött be Lara is.

-Annyira gyönyörű vagy. - pörgetett meg, majd leültetett, elővette a sminkkészletét és elkezdett sminkelni. Nem mondom, kb. Fél órát ülhettem ott, de az eredmény nagyon tetszett.

-Hű... Te nagyon ügyes vagy.

 Te nagyon ügyes vagy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Köszönöm. Na adj 20 percet és mehetünk-ment a szekrényhez. Leülve az ágyra elkezdtem telefonozni. A 20-ból 30 perc lett.

-Te is nagyon csinike vagy, pedig nincs is itt Áron-kacsintottam. Lara arca paradicsom színű lett, melyen felnevettem.

-Nem vicces! - dobott meg egy párnával, majd Jázminék bejöttek.

-Sziasztok lányok, ti nem akartok jönni bulizni?

-De igen, most készültünk el.

-Jól néztek ki. Valamelyik fiúnak biztos befogtok jönni - kacsintott Sára.

-Nekem van crushom, csak ennek a leányzónak nincs- bökött meg Lara.

-Nagyon vicces-dobtam vissza a párnát, majd felállva követtük a lányokat a szobába. Meglepetésemre nem voltunk olyan sokan, csak 8-an. 4 lány (Jázmin, Sára, Lara, én) és 4 fiú (Boka János, Csónakos Álmos, Csele Gábor, Barabás Márton).

-Örvendek-szólalt meg Gábor-Szóval ő Áts testvére-méregetett-Nem rossz.

-Azért Áts sem csúnya-szállt be a beszélgetésbe Jázmin. Most komolyan mi leszünk a téma?

-Skacok fejezzétek be. Álmos indítsd a zenét, te pedig Márton, hozd a piát.-adta ki az utasítást Boka

-Nem gondoljátok, hogy ezt nem kéne...?-szóltam közbe.

-Mit?

-Inni...

-Sose ittál még? De aranyos-vigyorodtak el a többiek.

-És akkor mi van?-vágott közbe Lara.

-Látom a Vörösingesekről nem tudsz semmit. Beadják, hogy milyen erősek, és látod, ő milyen?- kacagott Márton.

-Mégegy ilyen beszólás és kihajítalak az ajtón Barabás. Világos?-emelte fel a hangját Boka, mire biccentett.

-Üljetek le és játszunk felelsz vagy merszet-foglalt helyet Álmos. Középre téve egy üres flakont kezdtünk pörgetni, ezzel kiválasztottuk, hogy ki kezd, majd a többiek adtak neki feladatot. Laránál állt meg a flakon.

-Lara felelsz vagy mersz?

-Merek-mondta bizonytalanul

-Csókold meg a leghelyesebb embert ebben a szobában-vigyorgott Álmos. Elkerekedett szemmel néztem rá.

-Erről nem volt szó, én így nem játszom.

-Nincs kiszállás, gyerünk-felelte, mire a szemét forgatva megindult Boka felé. A szívem hatalmasat dobogott, ugye nem...?

Elfojtott érzésWhere stories live. Discover now