12. Siriuksen syntymäpäivä

171 13 8
                                    

Hellooo on taas ollu taukoa ja olen siitä pahoillani. Mul on kolme kirjaa mitä pitäis kirjottaa jota en oo vielä edes julkassu, ja sit mul on jo julkastuja kirjojaki paljon kirjotettavana. Sitten koulusta on tullu todella paljon hommia, esimerkiksi neljä esitelmää ja kolme koetta. Et joo, anteeksi.

VAROITUS: TÄMÄ LUKU SISÄLTÄÄ WOLFSTAR SMUTTIA

(heille jotka eivät tiedä mikä smut on: smut on pornoa, mutta kirjoitettuna. Eli se siis on seksuaalista kirjoittamista)

Remus Lupin pov

Siriuksen syntymäpäivästä oli tulossa unohtumaton tapahtuma. Paikalle oli tulossa paljon väkeä. Aamulla olimme antaneet hänen nukkua niin kauan kuin mahdollista ja sitten suuressa salissa olimme pakottaneet koko koulun laulamaan hänelle hyvää syntymäpäivää laulun. Tunneilla olimme tehneet hänen muistiinpanonsa ja läksynsä. Kun tuli lounas ja päivälliselläkin olimme pakottaneet koko koulun taas lauluun. Sitten illalla olimme kutsuneet kaikki Siriuksen ystävät juhlimaan.

Meillä oli jokaiselta paljon lahjoja ja olimme laittaneet pöydille paljon herkkuja ja juomia. Sirius oli jossain vaiheessa itkenyt onnenkyyneliäkin olkapäätäni vasten. Lahjat jaettiin, mutta minulla oli hänelle vielä yksi lahja.

Sirius Musta pov

Seisoin hymyillen katsellen kaikkia vieraita, Remus vierelläni. Remus otti kädestäni kiinni ja siveli peukalollaan kämmenselkääni. Käännyin häneen päin yhä hymyillen. Remus katsoi minua takaisin, kuin olisin aarre. Hän suuteli otsaani hellästi. "Tule, mennään yläkertaan. Minulla on vielä yksi lahja sinulle" Remus kuiskasi korvaani. Olin sulaa kuin kynttilä hänen käyttäytymisensä takia. Nyökkäsin silmät täynnä sydämmiä ja annoin hänet johdattaa minut makuukamariin.

Remus vei minut sängylleen ja asetti minut selälleni makaamaan. Hän teki pari sanatonta loitsua, mutten tiedä mitä. Hän sitten tuli ylleni ja suuteli minua. Aloin arvaamaan mikä tämä lahja mahtoi olla. Jo ajatuskin siitä sai housuni tuntumaan kumman paljon tiukemmilta. Hän laittoi kätensä molemmille puolille päätäni ja polvensa molemmille puolille vyötäröäni, niin että tunsin erektiomme hipoivat toisiaan kangas-kerroksien läpi.

Voihkaisin suudelmaan. Remus vetäytyi hellästi pois, mutta vain sen verran, että nenämme yhä koskettivat. "Taidat jo arvata lahjasi, rakkain" Remus mutisi.

"Niin taidan" sanoin hymyillen. "Ja olet okei sen kanssa?" Remus kysyi. "Olen" sanoin. "Mihin asti?" Remus kysyi. "Maailman ääriin" sanoin.

"Antura, minä olen tosissani. Mihin asti olet valmis menemään?" Remus kysyi. Huokaisin. "Remus, minulle on ihan sama mitä teet, kunhan se tuntuu hyvältä. Pane minua vaikka kunnes jalkani eivät enää kanna, kunhan se tuntuu hyvältä" sanoin. Remus naurahti, mutta nyökkäsi.

Remus suuteli minua taas ja syvensi suudelman nopeasti. Suudelma muuttui kiihkeäksi yllättävän nopeasti ja pian paitamme oli jo heitetty pois. Remus oli siirtynyt vatsalleni jättäen sen täyteen fritsuja. Voihkin mitä kerkesin. Hän laittoi kätensä vyölleni ja alkoi avaamaan sitä tuskallisen hitaasti. Se haittasi minua, siispä otin ohjat omiin käsiini ja avasin vyöni ennätys vauhtia. Remus hymähti ja otti housuni pois.

Hän otti omansa pois myös ennen kuin otti bokserini pois. Hän laittoi muutamaan sormeensa liukuvoidetta ja asetti ne aukolleni, muttei työntänyt niitä vielä sisään. "Oletko nyt aivan varma tästä? Me voimme vielä lopettaa kesken jos sin-"

"REMUS MINÄ VANNON JUMALAN NIMEEN JOS VIELÄ KERRANKIN KYSYT JA VIIVYTÄT TÄTÄ NIIN MINÄ- ahh" voihkaisin, kun Remus työnsi yhden sormen sisääni.

"Sinä mitä?" Remus virnuili. Remus lisäsi toisen sormen ja alkoi tekemään saksimaista liikettä niillä. "U- oughh -nohda" sanoin. Remus hörähti. Voihkailin paljon. Remus otti viimein sormensa ulos ja laittoi kullinsa aukolleni työntyen hitaasti sisään. Huokaisin äänekkäästi hyvästä tunteesta.

Hän työntyi hitaasti kunnes koko homma oli sisällä ja odotti nyökkäystäni ennen kuin alkoi työntymään ulos ja työntyi sitten taas sisään.

"Remus" voihkaisin. Hän jatkoi työntymistä nopeuttaen aina joka työnnöllä hieman. Me molemmat voihkailimme, eikä mennyt pitkään kun hän meni jo älytöntä vauhtia.

Emme saaneet enää pidettyä tahtia. Sitten viimein tulimme molemmat ja hän työntyi ulos. Huohotimme molemmat ja halilimme. "Aika hyvin meidän ensimmäiseksi kerraksi" totesin. "Mhm" hän mumisi. Kun jaksoimme niin nousimme ylös ja menimme yhdessä suihkuun. Sitten puimme vaatteet yllemme ja puhdistimme kaiken mihin olimme jättäneet jälkemme. Menimme sitten nukkumaan.

Sori tää o tosi lyhyt ja speed runnattu mut halusin tehä sillee et ne jotka ei haluu lukee smuttia ei missais liikaa mitää.

Kelmien aikakausi I: Viides kelmiWhere stories live. Discover now