Taas tälläistä lyhyemmän puolista lukua, mutta toivottavasti se ei haittaa :)
TW: puhutaan Reguluksen ja Siriuksen menneisyydestä
[sanat: 682]
Regulus Musta pov
Etsin Siriusta. Olin käynyt jo suuressa salissa, kirjastossa ja tähtitornissa. Kello oli 17:48, joten minulla oli kiire hänen löytämisessään. Kiirehdin suuntaan sun toiseen ja yritin löytää isoveljeäni, mutta menestyksettä. "Sirius?" huusin käytävillä. Löysin hänet viimein kävelemässä yksin käytävällä. Juoksin hänen luoksensa. Hän nosti päätään ja katsoi minua kysyvästi. "Minerva tahtoo, että tulet mukaan tällä kertaa" sanoin. Sirius katsoi rannekelloaan. "Meidän paranee kiirehtiä. Selitä matkalla paremmin" Sirius sanoi ja alkoi kiirehtiä kohti Minervan työhuonetta.
"Viimeksi me puhuimme meidän lapsuudesta. Minerva äänitti keskustelumme, koska tahtoo käyttää sitä vanhempiamme vastaan ministeriön edessä. Hän sanoi viimeksi, että tahtoo sinut mukaan, joten tässä sitä nyt ollaan" selitin. Pääsimme Minervan työhuoneen ovelle juuri ja juuri ajallaan. Sirius nyökkäsi selitykselleni ja koputti oveen.
Seisoimme hiljaa odottaessamme oven avautumista. Se avautui pian ja sen takaa meitä tervehti Minerva. Hän päästi meidät sisään ja ohjasi meidät kahdelle tuolille pöytänsä eteen. "Hyvää iltaa, hyvää iltaa. Sopiiko jos alan äänittämään heti?" Minerva kysyi. Hyväksyimme molemmat.
"Tänään on 9 marraskuuta 1945 ja sunnuntai. Tämä äänitys on tarkoitettu käytettäväksi Orion ja Walburga Mustaa vastaan. Minä olen Minerva McGarmiva ja työskentelen Tylypahkan velhojen ja noitien koulussa muodonmuutoksen opettajana ja vararehtorina. Minulla on täällä myös kanssani Regulus ja Sirius Musta, molemmat mustien veljeksistä. Sano hei Regulus."
"Hei."
"Sano sinäkin hei, Sirius."
"Hei."
"No niin, aloittakaamme. Minä esitän kysymyksiä, ja te vastaatte niihin, sopiiko?"
"Kyllä" me molemmat sanoimme.
"Miten vanhempanne ovat teitä kasvattaneet?"
"Väkivalloin" sanoin.
"Sanotaan nyt vaikka niin, että he tekevät kaikkensa pitääkseen meidät kurissa" Sirius sanoi.
"Kertokaa lapsuudestanne ja siitä, miten vanhempanne teitä kasvattivat" Minerva pyysi.
Annoin Siriuksen kertoa kaiken. Minähän olin sanonut jo sanottavani viikko sitten. "Aluksi he vain löivät meitä poskille, sitten he alkoivat potkimaan minua, mutta eivät Regulusta, koska hän varoi tekemästä mitään nähtyään miten he kohtelivat minua. Olin tuolloin noin 4 ja Regulus 3. He opettivat meitä laskemaan, lukemaan ja kirjoittamaan. He pakottivat meidät lukemaan kaiket päivät ja opiskelemaan heidän opettamiaan asioita. Jos emme totelleet, he eivät antaneet meille ruokaa eikä juomaa enää sinä päivänä. Muistan, kuinka isä taisi kerran sanoa meille lyötyään meitä molempia, koska olimme heränneet vartin myöhemmin kuin piti, että 'parempi opettaa heti, kuka määrää, kuin katua jälkikäteen'. Tuolloin taisin olla 6 ja Regulus 5.
Kun minä tulin 7 vanhaksi, he kutsuivat Narcissan eli serkkumme meille kylään. Sen oli tarkoitus lähentää minua ja häntä. Me kuitenkin päädyimme vaan istumaan huoneessani hiljaa. Kun hänen oli sitten aika lähteä, he pakottivat minua suutelemaan hänen poskeaan. Narcissa kyllä tiesi, mitä seinien sisällä tapahtui. Siksi hän antoikin sen tapahtua. Narcissa on kuitenkin minua monta vuotta vanhempi. He jatkoivat meidän yhdessä olo hetkiämme, jolloin minä ja Cissy päätimme, että olisi järkevää jos puhuisimmekin jostakin. Siispä me aina juttelimme kun hänet tuotiin meille. Tätä jatkui koko loppu aikani heillä. Kun myös Regulus tuli 7 vanhaksi, he aloittivat parittamaan häntä toisen serkkumme, Bellatrixin kanssa. Oletan, että he yhä edelleen parittavat. Minusta ja Cissystä tuli siis ystävät, ja niin tuli kai Bellasta ja Reggiestäkin. Se ei kuitenkaan ollut se, mitä vanhempamme tahtoivat, sillä he halusivat, että minä menisin naimisiin Cissyn kanssa ja Reg Bellan. Sitä ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut.
Kun tulimme Tylypahkaan ja minusta tuli Rohkelikko, he olivat erittäin pettyneitä ja lähettivät useita räyhääjiä minulle. He alkoivat kutsua minua petturiksi ja muita haukkuma sanoja. Regulus tuli Luihuiseksi, mutta hän olisi tullut Korpinkynneksi, ellei olisi rukoillut hattua laittamaan häntä Luihuiseen. Hän oli niin peloissaan.
He jatkoivat meidän potkimistamme, nälkiinnyttämistämme, janottamistamme ja lyömistämme. He aloittivat myös käyttämään kidutuskirousta ja muita kuritustapoja. Esimerkiksi viiltäminen ja muita loitsuja.
Minä olen suunitellut karkaamista ja muuttamista parhaanystäväni James Potterin luo, mutta en ole puhunut hänen kanssaan siitä vielä. Haluaisin myös ottaa Reguluksen mukaan."
Minerva nyökytteli. "Minäkin olen suunnitellut pakenemista Jamesin luo" sanoin. Minerva nyökkäsi. "Päätän tähän äänityksen" Minerva sanoi ja sammutti laitteen. "Kiitos, hyvää illan jatkoa. Voitte mennä" Minerva sanoi.
Seuraavana aamuna Mineva tuli noutamaan minua, Siriusta ja Jamesia. Kun hän oli saanut meidät kaikki kolme koolle, hän sanoi "On aika mennä ministeriöön. Lähetin heille ääniteet ja he sanoivat, että asia otetan heti käsittelyyn. Siispä ensimmäinen sessio on jo tänään."
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...