Mitääähhh??????? 20 lukuu!!!!!! Ku alotin nii luulin et tästä tulis tosi lyhyt, mut omg WAU! Hyvä minä! *aploodit*
Pitäiskö mun muutes tehä koko loppu kirja Reguluksen näkökulmasta pääosin? Ku Regulusta on kiva kirjottaa ja sitä nyt tulee kirjotettua. Olis kyl ain sillon tällön jonku toisen hahmon näkökulmasta jos niillä tapahtuis jotai esim wolfstar, mut Regulus olis pääosas. Välil olis kans varmaa kaikkitietävää kertojaa, mut mitäs aatteita tästä?[sanat: 848]
Regulus Musta pov
Perjantai meni jotenkin kummallisesti hujauksessa ohi, jonka aikana sovimme Siriuksen ja Remuksen kanssa tupla treffit Tylyahoon. He olivat päättäneet kertoa itsestään Jamesille, joten torstaina Sirius ja James olivat jutelleet siitä. James oli sitä mieltä, että se oli okei, joka toi meille kaikille suuren helpotuksen. Nimittäin tämä viikonloppu olisi Tylyaho viikonloppu. Lauantai aamulla olin räjähtää innostuksesta. Hyppäsin sängystä pois ja silloin myös pois Jamesin syleilystä. Juoksin vaatekaapille ja yritin löytää jotain kelvollista päälle puettavaa.
Päädyin tuttuun villapaitaan ja farkkuihin. Laitoin sauvani takataskuun ja tupakka-askin ja sytkärin toiseen. Menin parvekkeelle hymy korvasta korvaan ja aloin polttamaan aamun tupakkaani. Katselin ympäristöä. Se oli oranssi ja valkoinen, koska aamun säteet valaisivat, mutta maa oli lumen peittämä.
Puhalsin savut suustani pois hyytävään ilmaan ja meinasin ottaa toisen henkäyksen tupakkaani, mutta joku löi kättäni niin, että tupakka putosi. Katsoin ja näin Jamesin ärsyyntyneen ilmeen. Hänen hiuksensa olivat räjähtäneet ja silmät vain puoliksi auki. Yllään hänellä oli yhä pyjamansa. Hän kietoi kätensä väsyneesti ympärilleni ja painoi minut itseään vasten. Kiedoin käteni vastineeksi hänen ympärilleen ja suljin silmäni. "Sinun ei pitäisi polttaa, se on huonoksi keuhkoille" James mutisi korvaani.
"Tiedän, mutta se on tapa hallita traumaa. Sitä paitsi Siriuskin polttaa" puolustelin ja avasin silmäni katsoakseni häntä. "Teidän vanhempanne ovat jo Azkabanissa ja minä olen täällä sinua aina suojelemassa. Kukaan ei vahingoita sinua, jos minä olen edes kilometrin lähellä. Sitten kun minusta tulee täysiikäinen, voin alkaa ilmiintymään laillisesti, joten ei kukaan silloin varsinkaan uskalla sinua vahingoittaa. Ja Sirius on Sirius. Sirius ei ole poikaystäväni, vaan Remuksen, joten Remus huolehtii hänen polttamisestaan, vaikka Sirius on paras ystäväni. Ja katsos kun Remus oli se, joka Siriukselle suositteli tupakkaa alunperin, en usko, että hän on käskemässä Siriusta lopettamaan lähipäivinä" hän sanoi.
"Ei ole reilua" mutisin. "Ehkä ei, mutta elämä on" James sanoi. "Entä jos haluankin Remuksen poikaystäväkseni, jotta saan polttaa?" kysyin. "Sitten pieksen hänestä ilmat pihalle, kunnes hän suostuu käskemään sinua lopettamaan" James mutisi synkästi. laitoin hätäisesti käteni hänen olkapäilleen ja katsoin häntä silmiin, jotka olivat nyt jo täysin auki.
"Älä, pyydän. Se oli vitsi. En tietenkään vaihtaisi sinua keneenkään minkän tyhmän polttamisen takia tai yhtään minkään muunkaan. Anteeksi, minun ei olisi pitänyt sanoa sitä. Elä satuta häntä, hän ei tehnyt mitään. Minä rakastan sinua ja vain sinua. Voi James minä pyydän..." panikoin. James naurahti. "Tiedän, että se oli vitsi! Halusin vain kuulla kaikki nuo ihanat rakkauden tunnustukset sinun suustasi" James hymyili. Helpotus sisälläni oli sanoin kuvaamaton.
"Ei Merlin, mun sinä säikäytit minut. Elä enää koskaan-" Minut keskeytettiin lyhyellä suudelmalla huulille. "En tietenkään" James sanoi. "Elä anna minulle tuota katsetta! Minä tiedän mitä sinä-" Lyhyt suudelma ja "en tietenkään." Tuhahdin ja laitoin käteni hänen niskansa taakse painaen häntä intohimoisesti alaspäin samalla kun nousin itse varpailleni. Hän nosti minut käsivarsilleen ja minä kiedoin jalkani hänen vyötärönsä ympäri. "Anna nyt hitto edes kunnon suudelma" ärähdin ennen kuin painoin huulemme yhteen.
"Pitäkää hyvää huolta itsestänne ja toisistanne!" Euphemia sanoi, ennen kuin antoi meidän kolmen mennä etsimään Remus. Olimme sopineet tapaavamme Kolmessa luudanvarressa, joten suuntasimme sinne.
Remus istui nurkkapöydässä juoden kermakaljaa. Kävimme tilaamassa omamme ja menimme sitten hänen luokseen. "Hei" Remus hymyili. Sirius istui hänen viereensä ja pussasi hänen poskeaan. Remus punastui ja laittoi toisen kätensä Siriuksen syliin. James laittoi toisen kätensä harteideni yli rennosti, jolloin nojasin häneen. "Moi" sanoin. Sirius kuiskasi jonkun näköisen tervehdyksen Remuksen korvaan, joka sai Remuksen punastumaan kahta kauheammin. James sanoi oman arkisen tervehdyksensä hymyillen.
"Minun on koko viikko täytynyt olla näiden kolmaspyörä" Sirius valitti. Tajusin silloin, että joku saattaisi nähdä meidät. Erkaannuin Jamesista nopeasti. "Elähän nyt Reggie! Se on nyt okei, kun minulla on Remus" Sirius hymyili. Hän todellakin oli kuin humalassa rakkaudesta. Tunsin Jamesin kummastuneen katseen, mutta hän ei yrittänyt laittaa kättään takaisin. "Etkö tajua? Me olemme julkisella paikalla! Joku voi nähdä meidät! Mitä jos-" sanoin huitoen käsilläni ympäriinsä. James huokaisi ja laittoi kätensä uudelleen hartioilleni enkä yrittänyt tällä kertaa päästä pois.
"Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?" James kuiskasi korvaani. Sirius oli omissa maailmoissaan Remuksen kanssa, joka ei sinänsä minua häirinnyt. "No, että äiti ja isä saavat tietää! Sitten he kiduttavat meitä ja- Oh" Keskeytin kaiken liikkeen kuin seinään. "Nimen omaan. Sinä mietit heitä liikaa. Kuten sanoin aamulla, kukaan ei satuta sinua niin kauan kuin minä hengitän" James sanoi rauhallisesti korvaani. Hän suuteli hiuksiani ja syventyi sitten keskustelemaan Remuksen ja Siriuksen kanssa. Rentouduin ja aloin myös keskustelemaan heidän kanssaan.
Huomasin, että Sirius oli Remuksen sylissä sohavalla, jolla he istuivat ja Remuksen käsi oli Siruksen sylissä edelleen. "Mitä koulussa on tapahtunut?" Sirius kysyi. "Ei ihmeellisempiä. Juttu ei ollut oikein kenellekkään mikään suuri yllätys" Remus sanoi ja niin se jatkui. Ei mitään syvällistä keskustelua, mutta meillä oli mukavaa.
Eikä aikaakaan kun oli jo aika mennä takaisin Pottereille, koska meidän pitäisi vielä pakata. Huomenna olisi paluu kouluun.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...