[sanat: 354]
Seuraavana aamuna heräsin kamalaan päänsärkyyn. Nousin ylös sängystä. Huomasin myös, että olin ollut Jamesin käsien suojissa ja minulla oli ylläni edellis illan vaatteet. En muistanut kauheasti edellis illasta. Muistan juoneeni viiniä, ja että Sirius kielsi, mutta sen jälkeen kaikki on yhtä harmaata mössöä.
Minun teki mieli oksentaa, joten juoksin vessaan ja oksensin kaiken mahan täydeltä vessanpönttöön ja vedin sen. Huuhdoin suuni vedellä, mutta sitten halusinkin lisää vettä, joten otin lasin ja täytin sen. Join sen tyhjäksi ja täytin uudelleen. Poistuin vessasta ja menin vaihtamaan vaatteet. Laskin lasin alas yöpöydälleni. Laitoin ylleni hupparin ja verkkarit. Heitin sitten vanhan vaatteet pyykkikoriin.
Kuulin Jamesin heräävän, joten menin takaisin sänkyyn ja halasin häntä. "Huomenta" sanoin. "Huomenta, kuule meidän täytyy puhua" James sanoi silitellen hiuksiani. "Mitä nyt?" kysyin samalla toivoen, että olisin ottanut kipulääkettä päänsärkyyn.
James huokaisi. "Olen sanonut sinulle, ettet saa juoda enempää kuin yhden lasin" hän sanoi. Ihoni nousi kananlihalle. Jamesin rauhallinen silitys tuntui vain ironiselta hänen sanojensa merkitykseen verrattuna. Nielaisin. "Anteeksi" sanoin. En tiennyt miten hän sai tietää, mutta ei kai sillä ole väliä. "Rikoit sääntöäni ja se on totuus. On kuitenkin myös totta, että kukaan ei tehnyt tarpeeksi estääksesi sinua" James sanoi.
"Mitä tein?" kysyin. "Puhuit monelle ja he vain katsoivat sinua oudosti. Kun huomasimme Siriuksen kanssa, että olet kännissä, toimme sinut tänne. Huusit meille, että sinulla on poikaystävä ja käskit meitä päästämään irti ja painumaan vittuun. Minun oli jopa pakko laittaa käsi suusi eteen ettet huutaisi kaikkea ulos" James kertoi.
"Anteeksi" toistin. "Ei se haittaa. Minusta on oikeastaan aika söpöä, että vaikket pystynyt tunnistamaan minua, tiesit silti että kuulut poikystävällesi" hän sanoi. "Vain sinun" sanoin pää hänen kaulaansa vasten. James hymähti tyytyväisesti.
"Haluatko särkylääkkeen? Päätäsi varmaan särkee? Minulla ainakin silloin kun olen krapulassa" James sanoi. "Kiitos" sanoin. "Tarvitsetko vettä?" hän myös kysyi. "Ei, otin jo" sanoin. James nousi ylös ja haki minulle särkylääkkeen, jonka kiitollisena nielaisin veden avulla. James alkoi vaihtaa yöpaitaansa kunnon vaatteisiin.
"Minulla oli samat vaatteet päällä" totesin ääneen hörppien vettä. "Aivan. En tiennyt, mikä olisi sinulle okei, joten jätin tekemättä varmuuden vuoksi" James sanoi. "Aww, onpa herttaista! Tulevaisuutta varten kuitenkin, saat kyllä vaihtaa vaatteeni" sanoin hymyillen. Hän hymyili takaisin.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...