A/N. Tiiän et haluut skippaa mut pls älä

99 14 6
                                    

Muistakaa kans votee ku nään aik paljon tyyppei jotka lukee näitä, mutta jotka ei votee. Et ku kerta luetki, nii olis kiva et myös muistaisi votee :) Olisin tosi ilonen jos saisin ilmotuksen et oot votennu :))) Kommentoikaa kans iha rohkeesti ku niit on kans kiva lukee ja vastailla, mutta tiiän et on niit yksii jotka ain hokee sitä et kommentoikaa kommentoikaa, mut mä en sano sitä et olis pakko kommetnoida, koska ainki itel siit tulee kovat paineet ku ei ehk ookkaa mitää kommentoitavaa. Et näin, mut kiitti kuitenki jos oot lukenu tänne asti :)

Mietin kans välil sitä et tyypit skippaa lukuja. En ihan käsitä tätä, koska täähän ei kuitenkaa oo oneshot tarina vaa ihan yhtenäinen toivon mukaan romaani ja jos motivaatio pysyy, niin toivon mukaan romaani sarjan ensimmäinen osa, näin olen ainakin pohtinut. Oon siis huomannu tän ihmisten skippaamisen sillee, et jossain luvus on nyt vaikka esim 20 lukukertaa, mut seuraavassa on 26. Siitä siis tiedän et kaikki ei oo lukenu edellistä lukua.

Otin täs nyt esim screenshotin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otin täs nyt esim screenshotin. Ymmärrän, jos ekassa luvussa on vajaa kakssataa lukukertaa, mutta seuraavassa luvussa tuplasti vähemmän, koska eka luku on se minkä kaikki ekana näkee. Sen jälkeen ne sit päättää et jatkaako lukemista vai ei. Mutta tässä vaiheessa lukemista toivoisin, että lukija olisi jo syventynyt tarinaan, eikä skippaisi lukuja vaan pysyisi tarinan mukana aikajärjestyksessä.

Tässä kuvassa voidaan nähdä ensinnäkin se, että vain harva oikeasti votee ja antaa mun tietää itsestään, joka on musta tosi harmi :( Mul on kyl muutama uskollinen lukija, joita jokaisella kirjoittajalla pitäisi olla mun mielestä, mutta olisi ihan mahtavaa jos heitä olis useempi. Toinen asia mitä tästä kuvasta voidaan nähdä, on se että ihmiset oikeasti valitsee luettavat luvut otsikoiden perusteella. Suurin ero on jos katsotaan tuolla lopussa lukua 14 ja sitten 15. Luvulla 15 on melkein tuplasti niin paljon lukukertoja kuin edeltävällä.

TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA! Toivon et ihmiset ymmärtää tän, koska mulla on erikseen oneshot kirjat ja mua harmittaa, et näitä kirjoja mihin en oo tottunu eli näihin pidempiin kirjoituksiin, joihin siks näen enemmän vaivaa ja aikaa, on se mitä ihmiset lukee valikoivasti :(

Tiedän, että vain harva jaksaa lukee tätä mun harmittelua tänne asti, koska tää on varmasti tosi tylsää, mutta haluan vaan saada tän mun asian selväksi!

Kiitos jos jaksoit lukea! Oon kans pahoillani, et joudun tekee tähän ihan luvun pitusen Author's noten, koska yritin sitä välttää. Tää olis kuitenki vieny liikaa tilaa oikeesta luvusta, joten toivottavasti ymmärätte!

Kiitos ku luet tätä kirjaa! <3

Kelmien aikakausi I: Viides kelmiWhere stories live. Discover now