37. Joulupäivän ateria

74 12 8
                                    

Olen taas tajunnut tehneeni virheen 💃 Eli tota väitin tos 20 lukuu sitte et Bill oli viis, kukaa ei tyylii salee muista tätä mut anyways. Tajusin nytte et Bill oli oikeesti sillon vasta 4!! Bill on nyt viis!!
[sanat: 260]

"Weaslyt tulevat meille tänään syömään!" Mia ilmoitti kolmelta iltapäivällä. "Tuovatko he pojat mukanaan?" kysyin. "Tuovat" Mia sanoi iloisesti.

Siispä kun kello oli noin 17.00, ulko-oveen koputettiin. Menimme avaamaan ja toivotimme sisään Weasleyn perheen. Pöytä oli katettu aikoja sitten ja paikat siivottu. Menimme kaikki istumaan loitsuin laajennettuun ruokapöytään ja aloimme syömään jouluruuan jämiä meiltä ja Weaslyltä.

"Arvaa mitä Regulus!" Bill sanoi. "No mitä?" kysyin. "Eikun arvaa!" hän sanoi. "Saiko Charlie uuden lohikäärme lelun?" kysyin. James ja Sirius naurahtivat molemmilta puoliltani. "Ei!" Bill sanoi, "Arvaa uudestaan!"

"En minä keksi. Etkö voisi vain kertoa?" kysyin. "Mutta ei se ole silloin hauskaa!" Bill valitti. "Ei tämä minusta ole nyttenkään erityisen hauskaa" huomautin. "Minulla ja Charliella oli syntymäpäivät! Pidimme yhteiset juhlat! Minä täytin-" hän laittoi viisi sormea pystyyn, "näin paljon ja Charlie-" hän laittoi toiseen käteensä kolme sormea pystyyn ja laski ensimmäisen käden sormet "näin vähän."

"Se on ihanaa kuulla Bill! Hyvää myöhäistä syntymäpäivää teille!" hymyilin. "Aww kiitos Reg!" Bill kikatti. "Olepa hyvä kaveri" sanoin ja käännyin takaisin ruokaani päin. "Minä valehtelin sinulle vähän aikaa sitten" Bill sanoi. "Mistä sinä valehtelit?" kysyin. "Kyllä Charlie sai uuden lelun. Se vain ei ollut se pää juttu" Bill sanoi. "Ei se haittaa. Annan sinulle anteeksi" sanoin.


Myöhemmin illalla taas makasimme sängyssä Jamesin kanssa kiinni toisisamme. "Hassua, että kohta on jo uusivuosi" James mutisi. "Niin on. Vastahan oli elokuu!" sanoin.

Kelmien aikakausi I: Viides kelmiWhere stories live. Discover now