Apuaaaaa en kestä mun ekan luuvn author's noteja. Siis se mis sanoin, etten tiiä jos täst tulee pitkä vai lyhyt. Dude tästä tulee romaani sarja! Sit se ku oon ilmeisesti sanonu et "Hassua, että tääki kuten nii moni muuki mun kirjoista, alkaa siitä et kirjotan ilman minkään laista ideaa." En kestäääääääääää. Siis nykyäänki vaa ain istun mun työpöydällä ja yritän keksii kirjotettavaa. Apuaaaaa koska seki et siin sanottii et oon saanu sen valmiiks klo 22.29 ja kello on nyt ku tätä author's notea kirjotan 22.29!
[sanat: 561]Lilystä tuli henkivartijani, koska olin hänelle kiitollinen henkeni pelastamisesta, vaikka olin hänelle tietyistä syistä kärttyinen. Päädyimme viettämään paljon aikaa yhdessä. Syitä olivat ensinnäkin se, että se oli hänen työnsä. Toinen syy oli se, että tuntimme osuivat niin, että ne olivat päällekkäin ja silloinkin kun hänellä oli jokin tunti silloin, kun minulla ei ollut, Remuksella, Siriuksella tai Jamessilla oli se vapaa.
Tulimme yllättävän hyvin toimeen. En ollut varma, mitä olin olettanut. Ehkä olin luullut, että vihaisin häntä ja työskentely hänen kanssaan olisi siksi vaikeaa. Ehkä olin luullut, että en voisi unohtaa virhettä, jonka hän teki. Ehkä olin luullut, että "totuus" siitä, että annoin hänen auttaa kiitollisuuden velan takia, ei häipyisi, vaan jäisi leijumaan välillemme. Ehkä olin luullut, että hän yrittäisi uudelleen Jamesin suhteen. Ehkä olin luullut, että en yksinkertaisesti halunnut työskennellä hänen kanssaan.
Oikea totuus taisi kuitenkin olla se, että vaikka sinänsä kaikki luetellut olivat tavallaan totta, koska olin erittäin vainoharhainen hänen suhteensa ja ne kaikki olivat osa syitä siihen, ne eivät olleet oikea totuus. Lily ei ollut vain nätti ulkokuori täydellisin piirtein, jonka olin luullut hänen olevan, mikä oli aiheuttanut mustasukkaisuutta.
Lily oli kauneutensa alla ensinnäkin fiksu ja nopea oppimaan. Hänellä oli tilanteen tajua ja hän osasi tehdä oikeita valintoja. Hän oli nopea ja yllättävän vahva sirosta ruumiistaan huolimatta. Hän oli hyvä loitsimaan ja tunsi monta taikaa. Hän kuitenkin 0li kertonut minulle myös huonoista piirteistään. Hän sanoi itseään liian tunteelliseksi ja köyhäksi. Tietenkin tarjoiduin heti antamaan hänelle rahaa, koska minulla oli rikas suku ja olin saanut sieltä paljon rahaa. Lily kuitenkin kieltäytyi kohteliaasti ja käski olla vaivautumatta.
Lily oli kertonut minulle siskostaan Petuniasta. Petunia oli Lilyä kaksi vuotta vanhempi. Petunia kuulemma oli erittäin kateellinen Lilylle, koska Lily oli noita, mutta Petunia jästi. Lily oli kuitenkin sitä mieltä, että Petunia ei vihannut häntä, vaikka minusta hänen puheidensa perusteella asia oli päinvastainen. Heidän vanhempansa kuulemma rakastivat sitä, että Lily oli noita, josta Petunia oli vain entistä kateellisempi. Petunialla oli poikaystävä nimeltä Vernon Dursley. Lily sanoi, että he olivat olleet yhdessä viime kesästä asti. Hän oli kuitenkin sitä mieltä, että Vernon oli kuin porsas, pullea ja likainen.
Oli mukavaa oppia tuntemaan Lily paremmin. Vastalahjaksi kerroin hänelle minun elämästäni. Kerroin perheestäni, oikeuden käynnistä, Bellatrixistä, minusta ja Jamesista, minusta ja Siriuksesta, Pottereista ja Minervasta. Lily sääli minua, sanoi, että 14-vuotiaan ei olisi pitänyt joutua kulkemaan kaiken tämän läpi. Sitten hän ylisti Minervaa ja sanoi kuinka hyvä oli, että olin nyt kelmien makuusalissa. Hän myös pakotti minut vannomaan, että en osallistu kelmien piloihin.
Lily kertoi, että hän täyttäisi ensi viikolla 16. Hän sanoi järjestävänsä Marlenen, Dorcasin ja Maryn kanssa hänelle syntymäpäivä kutsut rohkelikon oleskeluhuoneessa. Hän oli kutsunut kaikki rohkelikot ja Severuksen. Mietin, mitä tapahtuisi, kun Severus ja kelmit laitetaan samaan huoneeseen, mutta päätin, ettei se ollut minun ongelmani. Sitten Lily oli kutsunut minut.
Tietenkin hyväksyin kutsun, koska olisi ollut töykeää olla hyväksymättä. En sitä paitsi voinut jäädä tämmöisestä paitsi.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...