[sanat: 496]
Olimme makuusalissa Peterin, Siriuksen ja Remuksen kanssa. Olin juuri kertonut Peterille minusta ja Jamesista, kun James tuli. Lily oli hänen mukanaan. Ilmeeni synkkeni, mutta muiden olivat lähinnä hämmentyneet. "Me olemme yhdessä!" Lily hymyili. En tiennyt miten tunteitani kuvailisin. Suunnilleen minusta tuntui siltä, että joku olisi langettanut kidutus-kirouksen ylleni. "MITÄ?" Sirius huusi.
Lily säpsähti. "Elä säikyttele häntä Sirius" James sanoi ja halasi Lilyä. Jamesin silmät olivat täynnä sydämmiä. Peter mutisi nopeasti vaimennous loitsun. Sirius nousi ylös ja ennen kuin kukaan ehti estää, hän löi Jamesia. Lily henkäisi ja siirtyi sivuun. "Mitä vittua Sirius?" James ärähti ja hieroi poskeaan. "Lily... Käytitkö sinä Jamesiin rakkauslientä?" Remus kysyi varovaisesti. Lily punastui.
"Hän oli niin hiljainen ja yritti väittää, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan, mutta sehän on aivan selvä vale. Halusin vain, että hän olisi vähän innokkaampi" Lily puhui. Remus heilutteli päätään sivulta sivulle. "HERÄÄ!" Sirius kiljui Jamesille. "Mikä tässä on ongelmana?" Lily kysyi.
"Ei hän ollut teidän ensimmäisen suudelmanne aikana liemen alaisena, eihän?" kysyin nopeasti. "Ei" Lily sanoi. "Sitähän minäkin luulin" mutisin. Sirius pysähtyi ja kääntyi minuun päin. "Oletko nähnyt heidän suudelleen?" Sirius kysyi shokissa. "Kaksi iltaa sitten. Olitte kaikki aina jossain ja James sanoi minulle vain, että hänellä on kiire. Menin sitten etsimään häntä ympäri linnaa ja päädyin laittamaan ylleni läpinäkyvyys-loitsunkin. Menin viimein tähtitorniin, jossa Lily ja hän sitten olivatkin. Aika pian siitä he suutelivat, mutta juoksin nopeasti pois" kerroin.
Sirius seisoi jokusen aikaa suu apposen auki ennen kuin sanoi mitään. "Mikset kertonut minulle?" "Uskottelin itselleni, että se oli unta" kuiskasin. "Mitä tapahtuu?" Lily kysyi. "Voi, olet mennyt pilaamaan paljon asioita" Remus huokaisi. James kietoi kätensä taas Lilyn ympärille ja suuteli hänen hiuksiaan.
"Lily, Regulus ja James seurustelevat. Tai ainakin seurustelivat ennen kuin sinä tulit" Peter sanoi. Lily henkäisi ja katsoi minua pelokkaana. "Taidan tästä lähteä..." sanoin ja poistuin.
Sirius Musta pov
"Ei Regulus, olen pahoillani! Minä en tiennyt" Lily yritti huutaa, mutta pikkuveljeni raukka oli jo tiessään. "Jonkun täytyy hakea vastalientä" huokaisin. "Minä menen" Peter sanoi ja lähti.
James yritti edelleen lähennellä Lilyä, jonka ilme oli epätoivoinen. "James, tule. Sain juuri tiedon, että meillä on huispaus harjoitukset" sanoin ja lähdin taluttamaan Jamesia pois. "Ei! Sirius odota! Mitä minä teen? Halusin olla Reguluksen ystävä, en vihollinen! Jameskin varmasti nyt vihaa minua. Sinä tunnet heidät molemmat paremmin kuin kukaan muu, mitä minä siis teen?" Lily kysyi.
Pysähdyin huokaisten ja vilkaisin nopeasti Remusta pyytääkseni sanattomasti apua. "Regulus tarvitsee ainakin paljon aikaa ja minun pitää puhua hänen kanssaan ennen kuin hän on valmis puhumaan edes Jamesin kanssa puhumattakaan sinusta. James taas saattaa suostua keskusteluun, mutta toivottavasti häpeää sen verran, että hylkää sinut heti" sanoin. "Tuo oli töykeää" Lily mutisi, "mutta kiitos."
"Ymmärät kai, että en halua hänen olla häpeämättäkään?" kysyin ärsyyntyneenä. "Aivan, anteeksi. En tajunnut" Lily sanoi. "Elkää puhuko minusta kuin en olisi tässä" James ärähti. Käännyin katsomaan häntä murheellisena. "Ei oikea sinä olekaan" sanoin.
Lähdimme Jamesin kanssa jättäen Remuksen ja Lilyn yksin. Tapasin Peterin eräässä salakäytävässä, missä asetimme Jamesin makaamaan ja pakotimme juoman hänen kurkustaan alas.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...