Aattelin btw tehä sillee et tää kirja päättyis sitte ku oon saanu tän lukuvuoden loppuun, nii sit sen jälkee alkais uus kirja.
[sanat: 400]
Joulukuun 1. päivänä, joka oli maanantai, pakkasin tavarani heti koulun jälkeen ja pyysin Siriusta sekä Jamesia auttamaan minua raahaamaan ne minulle heidän makuusaliinsa järjestetylle sängylle. Raahasimme ne läpi linnan ja saimmekin muutaman hassun katseen itseemme, mutta olin liian iloinen välittääkseni.
Portaat oleskeluhuoneesta makuusaliin olivat hankalimmat ja raskaimmat, mutta onnistuimme niissäkin. "Tervetuloa" Remus sanoi omalta sängyltään, jolla hän luki kirjaa. "Kiitos" minä hymyilin. Makuusalissa oli nyt viisi sänkyä, joista yksi oli minun. Sängyt menivät vasemmalta oikealle niin, että ensin tuli Peter, sitten Remus, Sirius, James ja minä. Peterin sängyn viereisellä seinällä oli ovi vessaan.
"Hei" Peter sanoi iloisesti. "Moi" sanoin takaisin. Sirius kertoi minulle, että silloin kun he olivat Peterin kanssa antaneet Jamesille lemmenjuoman vastalientä, Sirius oli kertonut Peterille Siriuksesta ja Remuksesta, niin että meillä ei enää ollut salaisuuksia.
Sirius meni Remuksen syliin Remuksen sängylle ja James auttoi minua raahaamaan matka-arkkuni paikalleen. Aloin purkaa tavaroitani ja James meni sängylleen. Otin ensin ulos kaikki kirjani (joita oli paljon) ja asetin ne minun kirjahyllyyni, jonka olin saanut. Remus kehui kirjojani ja kertoi, että oli lukenut monen niistä. Sitten otin ulos kaikki vaattet ja laitoin ne vaatekaappiin. Huomasin, että erään takin taskussa oli tupakka-aski. Yritin huomaamattomasti sujauttaa sen farkkujeni taskuun, jotka minulla sillä hetkellä oli ylläni, mutta suunnitelma epäonnistui.
"Regulus, mikä tuo on?" James kysyi, eikä aikaakaan kun hän halasi minua takaata ja nosti käteni, jossa aski oli hänen nähdäkseen. "Regulus, minähän olen sanonut tästä jo! Olemme puhuneet tästä" James sanoi pettyneenä. Puristin askiani kovempaa, jottei hän saisi sitä. "Mitä hänellä on?" Sirius kysyi. "Tupakkaa" sanoin. "Ahh se askiko, jonka annoin sinulle eilen?" Sirius kysyi. "Juu" sanoin. "Sirius! Antaa Regulukselle lisää tupakkaa? Remus, tee jotain asialle eläkä vain halaile häntä!" James henkäisi.
"Mikä minä olen häntä kieltämään? Hän on itsenäinen ihminen" Remus sanoi. Sirius hymyili. "Katso nyt James! Minäkin olen itsenäinen ihminen" sanoin. "Tiedän sen ja kaunis sellainen oletkin, mutta tätä en salli" James sanoi. Puristin askiani lujempaa. "Mutta-" sanoin.
"Se on joko minä tai aski" James sanoi. Päästin askista heti irti ja annoin Jamesin napata sen ja heittää Siriukselle. "Elä anna Regulukselle tupakkaa" James sanoi. "Ei ole reilua, että käytät tyhmää sydäntäni minua vastaan" sanoin ristien käteni. James hymyili ja suuteli hellästi otsaani.
"Rakkaani, elämä ei ole reilua, joten se on vain merkki siitä, että olet elossa."
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...