Suunnittelin äsken koko loppu kirjan! Yhteensä on 80 lukua. Ei ihan se mihin tähtäsin (100 lukua), mutta tarpeeks lähel!
[sanat: 705]
Tiistai aamuna James kutsui minut katsomaan rohkelikon huispausharjoituksia. Suostuin, koska minulla oli koulun jälkeen vapaata. James sanoi, että voisin katsoa etäältä häntä lentämässä luudalla ja katsoa hänen lihaksiaan. Pyöräytin silmiäni ja yritin piilottaa hitaasti kapuavan punani, koska nimen omaan sitä tulisin todennäköisesti tekemään. "Loput tiimistä Siriusta lukuun ottamatta varmaan luulevat, että Sirius kutsui sinut, joten pidä se mielessäsi" James sanoi.
Nyökkäsin.
Päivällisen jälkeen menin rohkelikon huispausjoukkueen harjoituksiin. He harjoittelivat huispauskentällä, eikä katsomossa ollut ketään muuta. James ei ollut kapteeni, mutta olin aika varma, että ensivuonna hänestä tulisi kapteeni. James pelasi etsijänä. Joukkueen kapteeni kokosi kaikki koolle ja kertoi heille ohjeet. Hän laittoi Jamesin harjoittelemaan siepin kiinni ottoa. En seurannut mitä hän muille antoi tehtäväksi, paitsi että Sirius päätyi harjoittelemaan kopittelua toisen jahtaajan kanssa.
James tosiaankin oli lihaksikas. Jäin miettimään, miten en ollut koskaan huomannut sitä. En kai vain kiinnittänyt hänen ruumiiseensa huomiota. James oli taitava sanojen käytössä ja sai aina huomioni kiinnittymään niihin minkä tahansa muun sijaan. Yksi niistä monista keinoista, mitä hän käytti altiistaakseen minut tahdolleen.
Tuijotin Jamesin menoa intensiivisesti. Kaikki muu ympärilläni sumentui. En saanut silmiäni hänestä irti. Kunnes... "Anteeksi, voisinko istua viereesi? Katsomo on kovin tyhjä, enkä halua olla yksin" ystävällinen tytön ääni kysyi. Räpäytin silmiäni ja vastahakoisesti irrotin katseeni Jamesista katsoakseni tyttöön.
Tytöllä oli vaalea iho ja sinisenharmaat silmät. Hänen poskensa olivat kylmästä punaiset ja hänellä oli silmäluomillaan vaaleanpunaista meikkiä. Hänellä oli ripsiväriä ja silmärajaus molemmissa silmissä. Kulmakarvat olivat ruskeat ja niitä oli vahvistettu kulmakynällä. Huulet eivät olleet isot mutteivat pienetkään ja niihin oli käytetty maltillisesti huulikiiltoa, mutta ei huulipunaa. Hiukset olivat vaaleat ja aaltoilevat, mitkä hän oli päästänyt vapaaksi, ja jotka nyt tuulen mukana hellästi heiluivat erisuuntiin. Hänellä oli korvissaan siniset tekotimantti korvakorut, jotka kiilsivät kauniisti. Hänellä oli yllään rohkelikon väreihin sopiva talvivarustus, joita sai koululta oman tupansa väreihin. Tyttö oli minua noin vuoden vanhempi, joten hän varmaan oli 5.-luokalla.
"Ei kait siinä. Istu vain" sanoin välinpitämättömästi. "Vau - poika, joka ei tuijota rintojani heti ensimmäisenä. Mukava tutustua!" tyttö naurahti ja istuutui. "Olisiko minun pitänyt...?" kysyin hämmentyneenä. "Ei! Päin vastoin! Teit juuri oikein, kultaseni" tyttö hymyili. "Uhh, pahoitteluni, mutta yritätkö sinä flirttailla kanssani?" kysyin varovaisesti. "Pyh! En koskaan! Mitä kumppanikin siitä ajattelisi?" tyttö nauroi, "Hän on oikeastaan miksi olen täällä. Hän pelaa korpinkynnen joukkueessa ja sanoi, että minun pitäisi opetella tuntemaan tämä laji."
"Ah, ymmärän" nyökyttelin. "Kerroppas, miksi itse olet täällä?" tyttö kysyi. Vilkaisin nopeasti pelaajia ja huomasin, että he olivat siirtyneet koko joukkueen yhteisiin harjoituksiin. "Eräs kutsui" sanoin epämääräisesti. Tyttö virnisti.
Olimme sitten hiljaa, vihdoin. Sain jälleen rauhaa katsoa Jamesia. Tyttö ei kuitenkaan ollut valmis päättämään keskustelua. "Onko se Potter? Tunnut katsovan häntä koko ajan ja olen nähnyt hänen vilkaisseen muutaman kerran sinua" tyttö kysyi. Huokaisin ja nyökkäsin. Tyttö hihitti niin, etten hetkeen ollut kuullut yhtä tyttömäistä kikatusta. "Hän on ystäväni. Oikein mukava kaveri. Sopisitte aika hyvin yhteen, jos olen rehellinen" tyttö totesi.
"Eikö homous haittaa sinua?" kysyin hämilläni. "Homous haittaisi minua? No onpas siinä eriskummallinen kysymys lesbolle" tyttö nauroi, "kumppanini ei ole poika! Hän on tyttö! Emme ole kertoneet kovin monelle, koska häntä pelottaa, mutta olen hyvä pitämään salaisuuksia, jos sinulla on sellaisia homouteen liittyen."
Huokaisin hymyillen ja annoin vain mennä. "Hyvä on. Ensinnäkin, olen umpi homo. Toiseksi, älä tosin kerro Jamesille, että kerroin, mutta oleme seurustelleet marraskuun alusta. Hän on poikaystäväni" sanoin. Tyttö hymyili. "Upeaa! On aina ihana tavata homoja! Olisi kiva viettää sinun kaltaisesi ihmisten kanssa enemmän aikaa. Olen hieman tosin pettynyt, ettei James ole maininnut" tyttö sanoi.
"Mehän voisimme viettää enemmän aikaa yhdessä" totesin. "Hyvä idea! Varsinkin kun eräs Lily on viettänyt yht äkkiä kaiken aikansa Siriusken pikkuveljen kanssa. He tuntuvat tulevan hyvin toimeen. Lily ja minä vietimme paljon aikaa yhdessä, mutta ei se haittaa, koska saan viettää enemmän aikaa tyttöystäväni kanssa" tyttö sanoi.
Naurahdin. "Anteeksi" sanoin. "Mistä niin?" tyttö kysyi. "Minä olen Siriuksen pikkuveli" sanoin. "Ai! No sitten ymmärän Lilyn, sinähän olet ihan mahti tyyppi" tyttö hymyili, "Mikä nimesi olikaan?" "Regulus, mutta sano vain Reg tai Reggie" sanoin. "Marlene McKinnon, mutta sano vain Marls" Marlene hymyili.
"Regulus!" kuului huuto. Se oli Sirius. Ilmeisesti harjoitukset olivat päättyneet. "Anteeksi, pitää mennä. Nähdään taas!" huikkasin ja nousin ylös lähtien Siriuksen ja Jamesin luo. "Olen tulossa isoveikka!"
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...