Takas Reggien povii. Tein muutes vähä muutoksii mun luku suunnitelmaan ja nyt olis tulossa 86 lukuu. Saa nähä, kuinka monta muutosta vielä teen
[sanat: 407]
Oli kovin kummallista, kuinka minä ja James olimme seurustelleet marraskuun toisesta päivästä asti, mutten vielä maaliskuun 13 tiennyt, mitä hän voisi haluta syntymäpäivä lahjaksi. Oli lauantai ja Tylyaho viikonloppu. Voisin mennä ostoksille, mutta ongelmanan oli vain...
"Mutta mikset Reg tule meidän kanssamme? Tiedät, ettet saa olla yksin!"
...James. "Minulla on pari asiaa hoidettavana, enkä halua teitä mukaan. Anteeksi" sanoin huokaisten. "Etkö edes minua?" James kysyi. "Ei varsinkaan sinua" sanoin. Se kuulosti loukkaavammalta kuin olin sen tarkoittanut. James näytti loukkaantuneelta. "Olen pahoillani. Se kuulosti ilkeämmältä kuin tarkoitin. Katsos, saat kyllä vielä tietää, mitä olen tekemässä. Sinun täytyy vain luottaa minuun. Jos se tekee olosi helpommaksi, otan Lilyn mukaan" sanoin.
"Tietenkin otat hänet" James murahti. "Oletko sinä kateellinen?" kysyin. James punastui. "E- en" hän sanoi ja heilutteli päätään. "Jaahas" sanoin vähän nauraen. "Milloin saan tietää?" James kysyi. "Tasan kahden viikon päästä" sanoin. James nyökkäsi, "Hyvä on. Pysy turvassa." Hän pussasi nopeasti poskeani ja antoi minun lähteä. Hain Lilyn ja lähdimme sitten yhdessä.
"Miksi siis menemme kahden, etkä mene kelmien kanssa?" Lily kysyi. "Minun pitää ostaa Jamesille syntymäpäivälahja, jos se ei tietenkään haittaa sinua?" kysyin. "Ei. Marlene ja Dorcas menivät kaksin. Marykin meni jonkun pojan kanssa" Lily sanoi, mutta ei näyttänyt iloiselta. Seurustelevan ihmisen aivoni alkoivat nopeasti prosessoida tätä. "Oletko sinä kateellinen Marysta?" kysyin.
Lily punastui. Olimme sillä hetkellä vaunuissa kaksin menossa kohti Tylyahoa. "No en!" hän sanoi. "Lily, voit kertoa minulle, tiedäthän" sanoin. Hän huokaisi. "Hyvä on! Et kuitenkaan anna olla! Kyllä, olen ihastunut häneen. Olen ollut vasta viikon. Ja ei, en aio kertoa hänelle. Olen iloinen, jos hän on" Lily sanoi.
Hymyilin hänelle. "Kiitos, mutta tiedäthän, ettei se parane, jos et kerro hänelle" sanoin. "Tiedän. Älä sinä kuitenkaan minulle siinä valita. Kuka sinusta ja Jamesista teki aloitteen?" Lily kysyi. Huokaisin altistuneena. "James" sanoin. "Et ole koskaan kertonut minulle, miten te päädyitte yhteen! Kerro nyt!" Lily hihkaisi. Olin iloinen, että lähin vaunu oli 500 metrin päässä.
"No siis Minerva on vähän niinkuin minun terapeuttini. Niin yksi sunnuntai, eli marraskuun toinen päivä, olin lähdössä hänen luotaan. James oli minua vastassa ja tarjoutui saattamaan minut. Kävelimme hetken. Sitten hän kysyi minulta, jos saisi suudella minua. Hyväksyin, tietenkin. Suutelimme. Pohdimme mitä olimme. Aloimme seurustelemaan. Loppu" sanoin.
"Aww!"
Tylyahossa kiertelimme aikamme, ja päädyimme menemään yhdessä teellekkin. Lilyn ehdotusten avulla, päädyin lopulta ostamaan Jamesille kukkia, luudan huoltopaketin ja paidan.
YOU ARE READING
Kelmien aikakausi I: Viides kelmi
Fanfiction[TÄMÄ ON KELMIEN AIKAKAUSI-SARJAN ENSIMMÄINEN OSA] TÄMÄ EI OLE ONESHOT KIRJA JA LUVUT ON LUETTAVA JÄRJESTYKSESSÄ [Kirjassa on 51 683 sanaa sisältäen joka luvun] Regulus Mustan neljäs vuosi alkaa Tylypahkassa ja tuo mukanaan uusia tunteita tiettyä op...