အကြီးဆုံးသမီး👩

1.6K 135 1
                                    

Chapter 168

ကျန်းဟွမ်သည် ပို၍ပင် စိတ်ထိခိုက်သွားရသည်။

"သမီးဦးလေးက ခရီးသွားဖို့ သမီးကိုလာခေါ်နေတာ...ပိတ်ရက်မှာ မိသားစုတိုင်းကတော့ ခရီးထွက်ချင်ကြတာပဲ...သမီးမှာလည်း အမေမရှိတော့ပေမယ့် အဖေ ရှိသေးတယ်လေ...ဘာလို့ သမီးဦးလေးတို့ရဲ့ မိသားစုကြား သွားရှုပ်မှာလဲ...ပြီးတော့ သမီးဦးလေးပြောသွားတာတွေ သမီးနားလည်မှာမဟုတ်ပါဘူး...သူက အဖေက သမီးအပေါ်မကောင်းဘူး လို့ ထင်နေတာ...အဖေက သမီးအပေါ်ဂရုမစိုက်တာ ဘယ်တုန်းကများ ရှိခဲ့ဖူးလို့လဲ...အဖေ ပေးတဲ့ မုန့်ဖိုးကိုပဲ ကြည့်လိုက်စမ်းပါ...တုန်တုန် ရတဲ့ မုန့်ဖိုးထက် ဆယ်ဆသာတယ်...ဆယ်ဆထက်တောင် ပိုဦးမယ်..."

ကျန်းဟွမ်သည် သူ့အား မဟုတ်မမှန်ပြော၍ စွပ်စွဲ‌နေသည်ဟု ခံစားနေရရ၍ အလွန်ဒေါသထွက်နေသည်။

ကျန်းယန်ရှန့်က သူမ နဖူးကို ပွတ်လိုက်သည်။

"ဦးလေးက အဖေမကောင်းဘူး လို့ သမီးရှေ့မှာ ဘယ်တုန်းကမှ ပြောဖူးတာမဟုတ်ဘူး..."

ကျန်းယန်ရှန့်ကပြောသည်။

"အဲ့လိုမပြောတဲ့အပြင် အဖေ့အကြောင်းပြောတိုင်း သမီးကို အဖေနဲ့ တည့်အောင်နေဖို့ အမြဲပြောနေတာ..."

"အေးပါ အေးပါ..."

ကျန်းဟွမ်က အလျင်အမြန် ပြောလိုက်သည်။

"သူက အဖေ့ယောက်ဖ ဆိုတာ အဖေ နားလည်ပါတယ်...သူ့ကို ဘာမှအပြစ်ပြောစရာမလိုသလို သူကလဲ နောက်ကွယ်မှာ အဲ့လိုပြောမယ့်လူမျိုး မဟုတ်တာ အဖေသိပါတယ်...အဖေက ဒီတိုင်း...စိတ်ပူမိတာပါ..."

ကျန်းယန်ရှန့်၏ ဒေါသမျက်လုံးများအားတွေ့ပြီး ကျန်းဟွမ်က ဆက်ပြောလိုက်သည်။

"အဖေက အဲ့ကိစ္စကိုစိတ်ပူတာမဟုတ်ဘူး...သမီးအတွက် စဉ်းစားတာပါ...အဖေလည်း သမီးတို့ဖို့ ခရီးစီစဉ်ပေးထားတယ်မဟုတ်ဘူးလား...ကြိုလဲပြောထားတာ...ဟယ်ဟယ် ရှို့ရှို့နဲ့ အဖေ့ကို ထားခဲ့ပြီး သမီးဦးလေးဆီပဲပြေးသွားလို့မရဘူးလေ...အဖေတို့က မိသားစုလေ..."

ကျန်းယန်ရှန့်သည် ယခုမှပင်စိတ်အေးသွားကာ အသံတိတ်သက်ပြင်းချ၍ မေးလိုက်သည်။

အကြီးဆုံးသမီး👩Where stories live. Discover now