Nisan Güneşi'ni okurken karakterleri daha yakından tanımanız için hepsi hakkında kısa bilgiler sunmaya karar verdim.
İlginiz için teşekkürler! :)
••
1-Nisan Akın
Her zaman anlayışlı ve iyi niyetli olmaya çalışan, güzel, zeki, arkadaşlığa önem veren, henüz hiç aşık olmamış bir genç kız.
Babasının ölümünden beri ailesine daha iyi bir hayat sunmak için çalışıyor ve birgün yaptığı iyiliğin karşılığını alarak hayatını değiştiriyor.
En nefret ettiği şey ise yalan ve kibir.2-Çınar Arslan
Son 5 yıldır anne ve babasını öldürmekle suçlanan, geleceğe dair bir plan kurmadan yaşayan, başı beladan kurtulmayan bir genç.
Çocukluk aşkı tarafından terk edildiğinden beri kalbini sevgiye kapatmış, öfkeli, umursamaz biri.
Tek tutkusu yarışmak, tek düşüncesi daima kazanmak.3-Bulut Yücetan
Dedesi tarafından yetiştirilmiş, paraya önem vermeyen, alçak gönüllü, düşünceli, Yücetan mirasının genç sahibi.
Hande ile 7 yıl boyunca karmaşık bir ilişkisi olan ancak hiçbir zaman mutlu olduğunu hissetmeyen bir erkek.
Kalbini yeni bir ilişki için hazır hissediyor ve Nisan'dan hoşlanıyor.4-Selin Yücetan
Bulut'un şımarık ve kibirli kız kardeşi. Hande'nin en yakın arkadaşı ve bu arkadaşlıktan kötü etkileniyor.
Lisenin ilk yılından beri aynı sınıfta olduğu Cenker'den hoşlanıyor ancak bir türlü bunu ona farkettiremiyor.5-Cenker Özer
Çınar'ın tek gerçek dostu. Aynı zamanda iyi bir basketbolcu. Bu zamana kadar birçok ilişki yaşamasına rağmen aklında kalan bir kız olmamış. Sınıftakilerle fazla konuşmayan, sessiz biri.
6- Miraç Yılmaz
Nisan'ın en yakın arkadaşı. Onun dert ortağı ve sırdaşı. İlk aşkı tarafından aldatılmış, insanlara olan güven duygusu azalmış bir kız.
İlk gördüğü andan beri Cenker'den hoşlanıyor.
Resim yapmak en büyük hobisi.7-Merve Doğanlar
Kolejde, Nisan ve Miraç dışında burslu okuyan tek kişi. Ertan'ın sevgilisi ve Ertan'a sırılsıklam aşık.
Samimi, eğlenceli ve anlayışlı.
Hayattaki en büyük amacı iyi bir üniversite kazanıp babasını mutlu etmek.8-Hande Sarıtaş
Kolejin en zengin öğrencilerinden biri.
Bulut'un eski sevgilisi. Ancak ayrıldıklarını bir türlü kabullenemiyor. Bulut'u geri kazanmak uğruna her yolu deneyen, bu sebeple Nisan'ı baş düşmanı ilan eden, hırslı bir kız.9-Ertan Yıldırım
Gözü, sevgilisi Merve'den başkasnı görmeyen romantik bir erkek.
Dostlarının yardımına her zaman koşan, sempatik biri.10-Burak Salkım
Sınıfın en şakacı, en sulu çocuğu. Yaptığı iğrenç esprilerle insanları bıktırırken bir yandan da gülümsetmeyi başarıyor.
Tek hedefi, güzel kızlarla birlikte olmak.11-Nihan Akın
Nisan'ın ablası.
Henüz genç olmasına rağmen iyi bir evlilik yapmak en büyük arzusu.