Süprizi öğrenmek için sonuna kadar okuyun...
Öncelikle hepinize merhaba!
Bildiğiniz üzere Nisan Güneşi çok yakında final yapacak. Eğer bir aksilik olmazsa 14 Ağustos tarihinde final bölümünü yayınlayıp sizlere veda edeceğim. Aslına bakarsanız benimle değil, Çınar ve Nisan'la vedalaşmış olacaksınız. İnanın bana, daha şimdiden o burukluğu yaşıyorum. Neredeyse iki yıldır her hafta Nisan ve Çınar'ı düşünüyor, onlara hayat vermek için parmaklarımı harekete geçiriyorum. Tabi ki her güzel şeyin bir sonu var. Hikaye yüz bölüme yakın, daha fazla uzatıp tadını kaçırırsam üzülürüm. Sizler için güzel bir son yazıyorum, en iyisini yapmak istiyorum. Sonu iyi mi bitecek kötü mü bitecek diye soranlara, kötü biterse de üzülmeyin diyorum. Çünkü bazı hikayelerin sonu değil, kendisi önemlidir okuyucusu için... En az sizin kadar sabırsız ve heyecanlıyım. Nisan ve Çınar'dan nasıl ayrılacağız, ben de merak ediyorum...
Gelelim sürprize...
Ben yazmayı, hayal ettiklerimi başka insanlarla paylaşmayı seviyorum. Sanırım iki yılda öğrendiklerimi, hedeflediklerimi gerçekleştirmek için yepyeni bir hikaye yazacağım. Belki de son hikayem olacak ama en iyisi olacağına eminim. İnsan bir şeyi kolay kolay öğrenemiyor, hayli zaman gerekiyor öğrenmek için. Ben o zamanı eskittiğimi, kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Sırf bu yüzden yeni hikayemi, yeni karakterlerimi şimdiden kurguluyorum.
Ve yepyeni bir hikaye, sonbaharda sizinle buluşmak için bekliyor.
Daha çok eksiğim olsa da şimdiden bilgi vermek, sizin desteğinizi almak istiyorum. Hikayenin ismi ve karakterler hazır. Ama olay örgüsüyle ilgili hala eksikler var. Tabi ki eylül ayına kadar hepsi bitecek, yani öyle olmasını ümit ediyorum.
Hikayenin adı, "Cehennem Rüyası."
Neden bu ismi seçtiğimi tabi ki hikayeyle tanışınca anlayacaksınız. Konu ile ilgili şunu söylemeliyim ki, her şey bir cinayete bağlı olarak gelişiyor. Aklımdaki karakterin acısını, hissettiği intikam hırsını, tutkusunu ve gerçekliğini anlamanızı istiyorum. Kitap, bolca gerilim, aşk ve gizem içeriyor olacak.
Tabi ki sizi böyle yarım bırakmak istemiyorum. Hikayenin sürpriz kapağını görmeniz ve karakterleri biraz olsun tanıyabilmeniz için fotoğraflar bırakıyorum buraya...
Umarım beğenirsiniz.
Ve lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.
Hepiniz iyi ki varsınız, sizleri seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nisan Güneşi
Подростковая литератураNisan Güneşi ve Nisan Güneşi 2 burada yayınlanmıştır.