A lettre back.

579 14 0
                                    

Conor pov.

Het word vandaag en drukke dag.. Rita Ora komt langs voor ons nummer te schrijven, eens zien hoe ze echt is. Al moet ik wel toegeven dat het een mooie vrouw is! Maar mooier dan Kim kan niet! Ze is en blijft mijn crush, al 13 jaar lang. Toen ik haar leerde kennen was ik opslag verliefd op haar en eigenlijk is dat nooit echt overgegaan. Maar zij ziet het anders, zij ziet ons als broer en zus en niet als koppel. Ik weet dat ze nu terug single is maar ik moet mijn gedachten op iets anders zetten. Ze is als een zus voor mij dus ik moet daar aan denken en niet aan hoe het zou zijn als koppel want dat zal niet gebeuren. Al vind ik het erg jammer.

Kim pov.

Ik neem een blad papier, een mooi lichtblauw papier met in de linker onderhoek een metoyou beertje. Ik neem een pen en begin aan mijn brief. Als mijn brief af is zoek ik mijn fotoalbum, en neem er 2 foto's uit, 1 foto van mij en Conor toen we 6 jaar waren en de anderen van onze vakantie in Egypte van vorig jaar. Ik neem de enveloppe schrijf zijn adres erop en plak er een postzegel op, nu naar de post de brief gaan wegbrengen en klaar. Ik trek mijn schoenen en jas aan en wandel door het park naar de post. Terwijl ik de speeltuin in het park voorbij loop zie ik Stef aan het meer zitten, met zijn klein neefje. Wat doet hij hier nu mt zijn klein neefje? Hij heeft nooit met hem ergens heen gewild. Ach ja het zijn mijn zaken niet meer. Ik loop gewoon door, plots voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om en ik zie hem staan, Stef. Hij glimlacht vriendelijk naar me. Ik glimlach terug. 'Hey Kim, wat doe jij hier zo alleen?' Vraagt hij. 'Ik ga een brief naar de post brengen.' Zeg ik. 'Een brief? Voor wie?' Vraagt hij nieuwsgierig. 'De brief is voor Conor. Ik mis hem heel erg en zo houden we contact omdat het ons anders te veel geld kost om te bellen en te sms'en.' Antwoord ik. 'Ah voor Conor, hoe heeft hij het daar?' Vraagt Stef. Waarom stelt hij toch al die vragen? Hij staart me aan, wat moet ik nu doen? Gewoon doorlopen of toch nog even verder praten? Ik stel voor om door te lopen en zeg hem nog even snel gedag. Ik post mijn brief en ga terug naar huis, maar deze keer niet langs het park dan maak ik maar een omweg. Alles om Stef te ontwijken.

Stef pov.

'Ah voor Conor, hoe heeft hij het daar?' Vraag ik. Kim antwoord niet en na een paar minuten zegt ze snel gedag en loopt ze door. Ik wou toch gewoon maar weten hoe het me hem ging? Is dat verkeerd misschien? Ik weet het niet maar ja.. Ik ga maar terug naar mijn neefje anders ben ik hem straks nog kwijt en dat is niet de bedoeling nu dat ik eens met hem buiten wil, mag ik hem niet kwijt spelen anders word mijn tante zot! Ik draai me om, waar is hij nu? Oh nee oh nee oh nee, dit is een foute boel! 'Booooeeeee!' Roept Christian. 'Hier ben je kleine drol, ik was je kwijt.' Zeg ik. 'Haha sorry Stef, ik wou je laten schrikken.' Zegt Christian onschuldig. 'Het maakt niet uit kleine.' Zeg ik rustig. 'Christian kom we gaan terug naar huis. Morgen komen we terug, we hebben nog een hele week dat we naar hier kunnen komen. Als we te laat thuis zijn belt tante Martine naar de mama he kom snel naar huis.' Ik til hem op en we gaan naar huis. We lopen langs de grote baan en in de verte zie ik Kim lopen. Ze is erg gehaast, wat zou er aan de hand zijn? Er zal wel niks zijn dus ik loop maar gewoon door naar huis. Christian is in slaap gevallen op mijn schouder. Aangezien ik het eerst maar een rotkind vond valt hij best mee, hij is heel lief en hij luistert ook nog eens heel goed ook. Het is echt een schat van een kind! Eigenlijk vraag ik me toch wel af wat er in de brief staat van Kim. Wie weet verklaart ze haar liefde wel aan Conor. Stel je voor, ik zou dat helemaal niet willen. Ik zie haar nog steeds heel graag maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze altijd over hem bezig was en dingen met hem beleefden. Ik was gewoon jaloers. Ik wil haar echt terug. Maar daar zal het waarschijnlijk te laat voor zijn ze loopt zelfs al gewoon weg van me. Ja ik moet haar vergeten dat is het beste!

Kim pov.

Het eten is net klaar als ik mijn iPhone hoor afgaan, wie zou dat zijn? Ik loop snel maar mijn iPhone en zie dat mijn broer me belt. Ik neem op.

Kim: Hey broereke! Ik mis je hoe is het in Italië? Ik hoop dat je dit weekend een goede prestatie zet! Je gaat het goed doen ik geloof in je!

Arno: Hey zussie! Ik hoop het ook, ik mis jou ook kleine. Het is hier echt goed, super goed weer en natuurlijk fijn gezelschap hier! Jammer dat je niet mee kon, maar ja ik mocht maar 3 personen meenemen en ik kon moeilijk mijn liefje thuis laten he. Maar ik beloof je dat jij de volgende keer mee mag! Ik heb gisteren al getraind, het ging goed dus ik hou je op de hoogte hoe het is gegaan he! Maar ik moet gaan, mijn trainer is hier en ja mijn mekanikker ook. Ik zie je snel! Kusjes!

Kim: oke, dag broereke! Kusjes terug! En doe een goeie dag aan mama,papa en tori ;) ik mis hun ook hoor! Maar laat me dit weekend iets weten he! Ik duim voor jou!

Hoh.. Mijn broer zit in Italië voor de motorcross ja dat heb je nu eenmaal als je GP rijd. En hij is nog goed ook! Ik ben zo trots op hem, jammer dat hij het niet kan zijn op mij. Ik hoop dat hij dit weekend nog eens zo'n goed nieuws heeft als vorig weekend, hij was 2de van de 45 piloten. Proud off my brother. He's my Hero!

Ik denk eigenlijk nog steeds aan de brief die ik heb verstuurd naar Conor. Wanneer zou hij die aankrijgen? En wanneer stuurt hij er een terug? Ik ben echt benieuwd! Hopelijk zo snel mogelijk!

------------------------

En wat vonden jullie van het 2de hoofdstuk? Laat me iets weten ;) ~Kim

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu