3maand later~
Conor pov.
Kim is nu 3,5maand zwanger en ze heeft ontzettend veel last van pijn in haar buik. Maar echt hevige pijnscheuten.
'Conor! Ik hou dit niet meer vol!' Roept ze en barst in tranen uit.
'Komaan lieverd ik weet dat je het kan! Ik geloof in je!'
'Nee Conor het gaat echt niet meer het is precies of mijn baarmoeder scheurt helemaal open.'
Ik leg mijn hand op haar buik en streel heen en weer over haar buik. Ze komt tot rust en sluit haar ogen. Ik geef haar een zoen op haar voorhoofd en als ze in slaap is gevallen stop ik haar onder en ga naar de keuken om wat drinken te halen.
Kim pov.~droom
'Lieverd? Wat vind je van de naam Delphine?'
'Zo een mooie naam'
Ik lig in de bevallingskamer.
'Mevrouw we gaan de bevalling starten. Gewoon puffen en kracht op uw buik zetten.'
Ik neem Conors hand vast en knijp erin terwijl ik maar aan het pushen ben. Het doet zoveel pijn.
'Puffen puffen puffen, en pushen!'
Ik zet alle kracht die ik heb en daar komt ze dan eindelijk, ik strijd mijn ogen en kijk naar het geelblauwe kind dat voor mij ligt.
'Conor? Wat is dit?'
'Ik weet het niet'
Het wezen staat recht en kolt voor me staan en heft zijn hand op waar allemaal wormen uit kruipen. Ik begin te gillen.
Conor pov.
Ik hoor Kim roepen en ren zo snel mogelijk naar haar toe.
'Kim! Kim wat is er aan de hand?' Ik sluit mijn armen om haar heen en voel haar schokken.
'Rustig maar lieverd.'
Ze schrikt wakker en is helemaal buiten adem.
'Rustig maar liefje het was maar een droom het komt allemaal wel goed.'
'Ik heb zo een bang voor wat er gaat komen met de bevalling.'
'Ik ben er bij er gaat niets gebeuren geloof me.' Ik geef haar een zoen en ga naast haar liggen met mijn armen op haar heen.
'I love you'
'I love you to.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...