As long as you love me.

180 3 0
                                    

I'll be your soldier,

Fighting every second of the day for your dreams, girl

I'll be your Hova

You can be my Destiny's Child on a scene girl

So don't stress, don't cry, we don't need no wings to fly

Just take my hand

As long as you love me

We could be starving, we could be homeless, we could be broke

As long as you love me

I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me, (love me)

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me, (love me)

Speciaal voor u bol, je bent echt een schat!

Bedankt om er altijd voor me te zijn! Love you! @Eline

<#%$•°•°•°•°•$%#>

Zeno pov.~

Het is nu 11u smorgends, Eline slaapt nog ze was zo uitgeput van al het gedoe met Yannick. Ze kon het even niet meer aan. Ik sta in de keuken, een heerlijk ontbijtje maken voor mijn lieve schat. Ik neem een dienblad, zet de croissantjes en al het eten erop. Ik loop rustig naar boven, oppassen dat er niets valt. Ik open langzaam de slaapkamerdeur en loop naar binnen. Zet het dienblad naast Eline en maak haar rustig wakker.

'Wake up love.' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en kijk hoe ze wakker wordt.

'Goeiemorgend schone slaapster.' Ze glimlacht en geeft me een zoen.

'Je bent echt geweldig! Ik zie je graag.' Ze begint rustig te eten. Ik sta op van het bed en wil naar de badkamer gaan.

'Wat ga je doen?' Ik draai me om en trek mijn wenkbrauw op.

'Smaakelijk' ik grinnik en draai me weer om. Ik sluit de deur achter mij en zet ik alles klaar. Laat het bubbelbad lopen, strooi de rozenblaadjes over en rond het bad. Zet een zacht muziekje op. Ik doe de badschuim in het bubbelbad en loop de slaapkamer weer binnen.

'Hmmm, het was heerlijk.' Ze legt het dienblad weg en stapt het bed uit. Ze komt naar me toe gerent en springt in mijn armen. Ik vang haar op en geef haar een zoen.

'Je bent echt mijn Griekse god weet je dat? Je bent echt de beste.'

'Jij bent de beste, jij bent mijn godin.' Ik zet haar neer en we lopen de badkamer in.

'Oh..my..god.. Dit is geweldig!' Ze draait zich om en springt weer in mijn armen. We ontdoen ons van onze kleren en gaan het bad. Eline ligt tegen mij aan en leunt met haar hoofd op mijn borst.

'I love you, Ik ben blij dat jij de vader bent van Yannick. Ik kan me geen beter man voorstellen.' Ik leg mijn armen om haar heen en geef haar een kusje in haar nek.

'Ik ben blij dat jij mijn vrouw en super moeder bent. Je verdient het beste.' Ze draait zich om en plant haar lippen op de mijne. Als snel gaat het over in een tongzoen. Ze trekt terug om adem te nemen, ze neemt de zeep en zeept mijn boven lichaam in. Dan neemt ze shampoo en wast mijn haren. Ik doe hetzelfde bij haar en we relaxen nog een beetje. We spoelen onze lichamen en haren uit en stappen het bubbelbad uit. Ik slaag een handdoek om haar heen en neem er zelf ook een die ik om mijn middel slaag. Ik neem haar hand en loop met haar naar de bovenste verdieping van het huis. Ik open de deur die naar de sauna leidt en loop naar binnen.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu