Is it love?

359 5 0
                                    

Kim pov.

Ik heb het echt naar mijn zin! Gisteren vond ik bet wel leuk! Vooral,met Niall dan. Het was zo hemels. Maar toch voelt het alsof ik Conor bedrieg.. Ik zet de tv aan, het sterren nieuws. Ik staar met open mond en grote ogen naar de tv. Dit kan niet waar zijn. De foto van gisteren van mij en Niall op het strand. Niall komt naar me toe en kijkt mee. Hij kan het ook niet geloven. Mijn iPhone gaat af. Conor. Ik neem op.

K: hallo

C: Kim wat heeft dit te betekenen?

K: wat maakt het jou uit? Je hebt het toch gedaan gemaakt.

C: Kim, dan nog. Je geeft je lichaam gewoon aan hem zonder dat je van hem houd.

K: misschien hou ik wel van hem.

C: je doet maar. Ik ben bij je moeder en ze is diep teleurgesteld in jou.

Daarmee hangt hij op. Ik blijf even staren naar mijn gsm ik kan het echt nog steeds niet geloven. Ik hoop dat dit een droom is. Ik leg hem weg en ga tegen Niall aanzitten. "Niall?" "Ja?" "Ik hou van je" "meen je dat?" "Ja Niall ik meen het echt" en ik geef hem een zoen. Het onschuldige zoentje gaat over in een zoen met passie en echte liefde. Wanneer we zijn uitgezoent sta ik op en loop met Niall naar beneden. Naar het strand. Waar het gisteren gebeurde. Waar ik verliefd op hem werd. We lopen over het strand hand in hand. Ik ben in gedachten verzonken, zou mijn moeder echt zo teleurgesteld zijn als Conor zei? Zou Conor echt bij mijn moeder zijn? Hou ik nog van hem? Die vragen spoken rond in mijn hoofd. Ik moet er niet aan denken. Ik ga verder met mijn leven en mijn grote liefde Niall.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu