Kim pov.~
Hier zitten we dan, ik Conor Delphine Eline Shana Jessica en kleine Liam en de jongens. Gezellig een avondje met de vrienden onder elkaar.
'Kijk wat ik hier heb, ik vond het in de kast bij mijn moeder.' Verstoord Othello de stilte. Hij neemt een dik boek boven en leg die op de tafel waar we allemaal rond zitten hij slaat het boek open en er komen allemaal foto's van vroeger te voorschijn.
'Omg Kim kijk deze foto van toen je met Stef was en we allemaal samen in Bobbejaanland waren.' Ik weet het nog als de dag van gisteren.
-FLASHBACK-
We komen de bus uit en gaan naar de inkom. We laten een voor een ons pasje zien waardoor we direct binnen kunnen. Bobbejaan de mascotte staat er waar we natuurlijk met allemaal mee op de foto gaan. Ik leg mijn arm om Bobbejaan heen en Eline langs de andere kant van hem, naast mij staat Stef dan Othello. Aan de andere kant staat dus Eline, Zeno en Shana. Joachim, Jessica en Oscar zijn er niet bij omdat ze straf hadden vanwege het stelen. De foto is genomen en we lopen richting de stambomen.
'Kom jongens we gaan hier in!' Gil ik.
'Kim dit meen je niet? Straks krult mijn haar super hard.' Zegt Eline tegen mij.
'Alsjeblieft?' Ik trek een pruillipje dat nog werkt ook we stappen per 2 in een stamboom. Eline&Zeno, Shana&Othello en ik&Stef. Stef slaat zijn armen om mijn middel en ik leun naar achter.
'Stef, je betekent zoveel voor mij!' Ik leg mijn handen op die van hem en begin te gillen als we met een snelheid naar beneden gaan. Mijn buik begint te kriebelen, waardoor ik begin te lachen.
'You're so weird' hoor ik Stef zeggen. Ik haal het water van mijn gezicht af.
'Stef deze foto gaan we even gek doen goed?'
'Jups' het bootje gaat naar beneden en ik en Stef trekken een gek gezicht naar de camera. We stappen uit en lopen snel naar het gedeelte waar je de foto kan bekijken. Ik doe mijn beroemde 'vis-aan-de-haak'-gezicht en Stef doet een mislukte duckface die er echt super grappig uitziet.
'Zijn jullie bijna klaar?' Roept Zeno die een beetje verder staat te wachten met de rest.
'Ja we zijn er' ik geef de vrouw het geld en neem de sleutel hanger aan en hang die aan mijn eastpak rugzak die ik bij heb.
-FLASHBACK OVER-
'Wat vliegt de tijd toch snel..' Zeg ik wanneer ik de foto waar ik op Othello zijn rug zit terwijl hij van de trampoline in het zwembad springt. Dan komt er een foto van Eline en Shana die weer eens in de quick zitten met Zeno en Othello. Ze zijn daar vaste klant moest je het nog niet weten.
'Deze is gewoon geweldig!' Zeg ik terwijl ik naar de foto wijs waar we allemaal op een vleeshoop liggen en Conor er met zijn voet opstaat alsof hij van ons gewonnen heeft.
'Ja die vind ik ook geweldig' zegt Conor trots.
'Als je het zo bekijkt hebben we echt mooie momenten meegemaakt, deze vriendengroep is echt onafscheidelijk.' Zegt Jessica.
'Je hebt gelijk, dit is echt zo mooi om terug te zien alles wat we hebben meegemaakt in een album. Het is echt fantastisch!' Zegt Oscar.
Othello slaat het album dicht en drinkt zijn flesje bier op.
'Shana, Liam we zijn door morgen moeten we vroeg op voor onze reis naar Ibiza.'
'Ja we gaan ook maar eens door ik moet mijn koffers nog inpakken' zegt Zeno die Eline bij haar hand neemt en naar de voordeur lopen. Wanneer iedereen door is sluit ik de deur en breng Delphine naar haar bedje.
'Slaapwel kleine meid' zeg ik en geef haar een kusje op haar hoofd. Ik sluit de deur achter me en loop onze slaapkamer in en plof op het bed neer waar Conor al ligt te slapen. Ik kleed me uit en trek mijn pyjama aan en ga onder de dekens liggen en schuif dichter naar Conor toe zodat ik mijn hoofd op zijn borst kan leggen. Ik geef hel nog snel een kusje.
'Slaapwel schat' en sluit mijn ogen.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
عاطفيةKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...