Eline pov.~
We zitten in het vliegtuig, Jessica en Oscar zijn er net aangekomen wanneer de deuren net gingen sluiten zoals gewoonlijk altijd te laat. Ik zit naast Zeno in het vliegtuig, eigenlijk hang ik tegen hem aan. Het is 7uur in de ochtend en echt ik ben geen ochtendmens. Ik ben al blij dat ik deze ochtend geen last had van mijn buik (ze is zwanger), ik heb al een hele week last van mijn buik maar vandaag dus niet al een geluk.
'Kim? Heb je een kauwgom voor mij?' Vraag ik poeslief. Ze geeft een kauwgom en gaat weer tegen Conor aanliggen. Delphine is er niet bij, ze verblijft bij Conor zijn moeder.
'Shana stop! Je irriteert me!' Hoor ik Othello roepen. Oei? Daar zit een haar in de boter.
'Zelfs Liam is volwassener dan jij!' Roept Shana terug. Ik laat ze maar doen voor ik het gedaan heb. Jessica zit voor mij de hele tijd te zoenen met Oscar, ook gezellig om aan te horen. We gaan opstijgen, Zeno slaat zijn arm om mij heen en houd mijnen beetje bezig zodat ik geen last heb van het opstijgen.
Conor pov.~
We zijn al zo'n 1u30 aan het vliegen en Kim slaapt als sinds we opgestegen zijn ze was echt doodmoe, ja wat wil je met zo een druk kindje als Delphine. Ik streel over Kim haar haren en bewonder mijn toekomstige vrouw. Ik kan me geen betere vrouw voorstellen. En de vrienden dan, ik hou echt van hun ze zijn echt geweldig! Voor ons zitten Eline en Zeno die beide slapen, Zeno is aan het snurken en Eline ja die slaapt op haar eigen manier. Ze liggen wel tegen elkaar aan, zo schattig. Shana en Othello hebben weer eens ruzie, zij slapen niet, maar ze zeggen ook niets tegen elkaar. Ik maak me echt zorgen om hen, wat nu als ze uit elkaar gaan? Ze zijn niet verloofd en hebben elk een appartement.. Ik denk dat hun relatie op een einde aan het komen is. Ze doen zelfs geen moeite om elkaar een zoen te geven of wat dan ook.
Shana pov.~
Ik ben zo boos! Othello vertelde mij net dat hij weer contact heeft met Lize. Urgh Lize ik haat haar zo hard, ze was met Othello voor we een relatie hadden en echt ze hadden een knipperlicht relatie maar ze voelen volgens mij nog steeds iets voor elkaar en dat maakt me ontzettend boos. Het is niet alleen daarom dat het ruzie is, maar we wonen apart en zien elkaar ook helemaal niet veel. Ja het klinkt raar maar het is wel zo, eerst hadden we samen een appartementje maar we kregen een enorme ruzie dus nu wonen we apart. Ik kijk uit het raam en zie op en wolken, het is alsof ik aan het dromen ben. Othello zit naast me maar we zeggen niks tegen elkaar we zijn beide zo koppig.
-landing-
Kim pov.~
Ik word gewekt door Conor die me een kusje geeft en zegt dat we geland zijn. Ik sta recht neem mijn rugzak en loop achter Conor en de rest aan. Ik neem Conor zijn hand terwijl we wachten op onze koffers, wanneer we die hebben stappen we de taxi in die ons naar ons hotel brengt.
'Ik ben blij dat het hier mooi en warm weer is!'
'We gaan met een mooi kleurtje terug gaan' zegt Eline die uit het raam staart. Aan het hotel aangekomen kunnen we direct op de kamer, het is een kamer per 4, ik Conor Jessica en Oscar slapen op 1 kamer de andere kamer slapen Eline Zeno Shana en Othello. Dit wordt beslist een bangelijke vakantie!
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...