Kim pov.~
Het is nu 5dagen na de crash van Brent, en hij betert er elke dag beter op. Hij blijft ook hier tot hij weer tegoei kan lopen. Tante Micha was natuurlijk niet content maar we hebben haar toch kunnen overtuigen. Ze kwam toch tot het besef dat hij geen klein kind meer blijft. Brent en Delphine zijn echt dikke vrienden geworden, zo lief om te zien! Conor is gaan werken in de studio, dat moet ook eens gebeuren.
'Delphine voorzichtig he meid je weet dat je niet op zijn been mag slaan' ze kijkt op en aait over het gips.
'Das flink meisje. Brent als het echt pijn doet moet je het zeggen he dan zal ik Delphine wel even naar Arno laten gaan.'
'Nene hoeft niet, ze doet me geen pijn'
'Oke, maar als ze het toch doet zeg je het maar he'
'Oke' ik loop de keuken in en schrijf verder mijn boodschappen lijstje op.
'Brent moet jij nog iets speciaal hebben van de supermarkt?'
'Misschien een paar koekjes'
'Oke, maakt het uit de welke?'
'Nee zolang ik maar lekkere koekjes heb'
'Oke' ik trek mijn jas aan neem mijn tas en stap in de auto. Bij de supermarkt parkeer ik net voor de deur en loop de winkel binnen met mijn winkelkarretje. Ik neem alles uit de rekken wat ik nodig heb en moet alleen nog de koeken vinden. Ik rij een gang in en zie daar een jongen met blond/lila lokken haar allemaal pakken koeken in zijn kar sleuren. Ik loop naar het rek waar hij staat en neem drie pakken koeken mee voor Brent. Als ik alles heb loop ik naar de kassa en laat alles scannen. Ik neem de grote plastic tas uit mijn handtas en stop alles in de tas. Ik betaal het bedrag en loop naar mijn auto. Ik doe de koffer open en wil de tas erin leggen als het handvat lost.
'Fuck!'
'Zal ik even helpen?' Ik draai me verschrikt om en zie die jongen weer staan van bij de koeken.
'Nee bedankt het hoeft niet'
'Ben je zeker?'
'Ja hoor bedankt' hij loopt weg terwijl ik alles in de koffer gooi. Stomme tas! Ik doe de koffer dicht en stap in. Ik start de auto en rij naar huis.
'Ben thuis!' Ik sleur de tas mee naar de keuken en zet mijn boodschappen op de juiste plaats.
'Brent is ze braaf geweest?'
'Ja heel braaf, ze is aan het slapen'
'Oh dat is een goed teken heb je even rust'
'Haha ik heb geen last van haar hoor'
'Dat komt nog wel haha' ik loop de woonkamer weer binnen en geef hem 3koekjes.
'Anders heb je straks geen honger meer' zeg ik als hij me beteuterd aankijkt.
'Oke dan' ik zet le even neer en kijk mee naar de tv waar MTV opstaat. Tienermoeders.. Op je 16 al een kind hebben, ik snap dat dus echt niet. Ik ben er ook vroeg mee begonnen maar ben dan ook al 20..
'Auw' kreunt Brent als hij naar zijn been grijpt.
'Alles oke?'
'Ja gewoon een kramp niets ergs'
'Ben je zeker? Anders ga ik wel een pijnstiller halen'
'Nene het gaat al weer'
'Als je het echt niet kan houden zeg je het maar he'
'Ja is goed'
'Ik ga even de was doen als er iets is roep je maar.' Ik loop naar boven, neem de wasmanden mee naar het waskot en sorteer de was gekleurd en wit. Ik stop in de grote wasmachine de gekleurde omdat dat echt veel is. En in de iets minderjarige de witte was. Zet ze op en ga de wasmanden weer op hun plek zetten.
'Kim!'
'Ja?'
'Kun je een pijnstiller meenemen?'
'Ja ik kom' ik neem snel een pijnstiller uit het apotheekkastje en neem een glas met water en geef het aan Brent.
'Alsjeblieft'
'Danku'
Conor pov.~
Ik heb na een hele dag songs moeten inzingen eindelijk gedaan met werken. Ik doe mijn jas aan en stap mijn auto in, en rij naar huis. Ik open de deur.
'Ik ben thuis schat!'
'Super! Het eten is net klaar' ik loop de keuken in en geef Kim een zoen.
'Het ruikt hier heerlijk'
'Neem jij Delphine even uit haar bedje?'
'Ben al onderweg' ik loop naar haar kamer en maak haar rustig wakker.
'Kleine meid wakker worden het eten is klaar' ik til haar op en ze slaat haar armpjes om mijn nek heen en geeft een kusje op mijn wang. Ze legt haar hoofdje weer neer en we lopen de keuken weer in waar ik haar in haar stoeltje zet en zelf begin te eten.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...