Home sweet home.

325 3 0
                                    

Kim pov.

We rijden onze straat in, het is zo een mooi zicht met al de sneeuw die ronddwarrelt en hoe het de voortuin een mooi wit laagje geeft. We rijden de garage binnen, ik stap uit en haal Delphine uit haar stoeltje. Ik loop naar de woonkamer en leg Delphine in het kinderbedje. Ikzelf ga even op de bank liggen. Mijn moeder is hier ook, zij gaat vandaag even voor het eten en het huishouden zorgen. Wat een lieverd is het toch! Ik voel mijn ogen zwaar worden en val in slaap.

Conor pov.

Ik loop de woonkamer binnen met alle spullen van in het ziekenhuis. Ik kijk naar kil die op de bank ligt te slapen. Wat heb ik toch geluk met mijn 2 schatten! En mijn schoonfamilie natuurlijk. Martine de moeder van Kim gaat voor het huishouden zorgen vandaag, ze neemt ook voor een weekje de was en de strijk over. Daarvoor zal Kim nog niet instaat zijn en ik ben niet echt een type daarvoor, ik kan er geen bal van. Ik loop naar boven, de slaapkamer van kil en mij en leg de kleren terug in de kast, de vuile was doe ik in de wasmand. Ik hoor beneden iets vallen en ren zo snel mogelijk naar beneden. Ik zie Kim daar op de grond liggen, nog steeds aan het slapen.

'Lieverd, kom ik leg je boven in het bed.'

'Nee het hoeft niet' zegt ze halfslapend.

'Kom' ik til haar op en breng haar naar boven. Boven aangekomen leg ik haar op het bed en stop haar onder. Voor ik naar beneden ga geef ik haar nog een zoen.

Martine pov.

Je kan niet raden hoe gelukkig ik ben! Ik ben oma geworden van een pracht kind, mijn dochter is super gelukkig nu is hun gezinnetje compleet. Conor is een schat van een schoonzoon, hij zorgt zo goed voor mijn lievelingetje. Ik loop naar het kinderbedje en aai over Delphine haar hoofdje. Ze is zo een stil en braaf meisje. Ik hoor Conor naar beneden komen.

'Conor, als je wil mag je ook een dutje gaan doen hoor, ik zal alles wel in het oog houden.'

'Wil je dat doen? Oh bedankt, als er iets is roep je me maar he'

'Oke slaapwel lieverd' en geef hem een zoen op zijn voorhoofd.

Als ik zeker weet dat hij naar boven is loop ik de keuken in en begin aan mijn taart.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu