Kim pov.~
'Tot straks lieverd!' Ik loop naar de auto stap in en ga mijn moeder en schoonmoeder ophalen en de meiden natuurlijk. Vandaag gingen we winkelen voor de trouw, dat betekent jurken, schoenen,... Een dagje met de vrouwen geweldig of niet? Ik vind van wel! Onderweg naar de trouwwinkel zijn we allemaal in een druk gesprek, over hoe de dag zou verlopen, hoe het er allemaal zal uitzien en vooral wat we Delphine gaan aandoen.
'Ik denk echt dat het een sprookjes huwelijk wordt, Conor droomde er vroeger ook al over.'
'Haha, ik droomde vroeger constant over Conor die mijn man werd en nu is het gewoon echt zo! Dromen komen dus toch uit!'
'Je gaat er echt geweldig uitzien! Daar zorgen wij voor!'
'Jullie zijn echt schatten weten jullie dat?!'
Aangekomen bij de winkel parkeer ik de auto en stappen we richting de winkel.
'Zo Kim, laten we eens zien wat we zoal voor je kunnen vinden. Heb je misschien ideeën?'
'Niet echt nee, verras me!'
'Oke, ga al maar naar de paskamers, we zoeken wel wat uit.'
'Oke super!'
Een paar minuten later kwam er al een jurk aan, een lichtblauwe met aan de onderkant afwerkt met bloemen.
'Deze is echt mooi!' Ik sta voor de spiegel terwijl iedereen me met open mond aanstaart
'Wow, die staat je echt prachtig!' Zegt mijn moeder.
'Ik heb er nog, wacht hier even' zegt de verkoopster en loopt terug naar de rekken. Ze komt terug met een Bordeaux jurk met een soort van zwarte riem. Die is ook echt super mooi!
'Hier pas deze maar.' Ik neem de jurk aan en ga hem dus passen.
'Deze staat je nog beter dan die andere schatje'
'Dankje mam, ik vind deze ook echt super mooi! Maar ik vind hem een beetje donker'
'Dan heb ik deze voor je' de vrouw geeft een spierwitte jurk, sluier van pluimen. Echt super mooi!
'Deze vind ik de mooiste tot nu toe' ik neem hem aan en verdwijn weer ik het pashokje. Na een 10-tal jurken gepast te hebben heb ik eindelijk een jurk gekozen. Nu nog bijpassende schoenen en alles wat er bij hoort. Na meerder schoenen te passen heb ik alles wat ik nodig heb, nu nog jurken voor de meiden en mijn moeder en schoonmoeder.
2uur later.~
Eindelijk zijn we met alles klaar.
'Zo, we kunnen vertrekken we hebben alles dus nu naar Starbucks!'
'Yeah! Dat hebben we verdiend!'
'Ik ben echt blij dat jullie erbij waren, ik zou nooit kunnen kiezen hebben'
'We doen het graag!'
We stappen terug de auto in en rijden naar strabucks. Daar aangekomen bestellen we allemaal een warme chocomelk. Dat kan echt goed doen op deze tijd van het jaar. Ik kan echt niet wachten tot de trouw, het wordt allemaal zo perfect! Ik heb een fantastische familie, fantastische vrienden en de beste man! Beter kan gewoon echt niet!
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...