Missing my little boy.

197 4 0
                                    

Othello pov.~

Ik kom bij Shana haar huis aan. Ik druk met een trillende hand op de bel. De deur zwaait open.

'Othello? Wat doe je hier?'

'Ik kom Liam halen, of mag ik mijn zoon niet zien?'

'Nee Othello.. Liam is mijn zoon. Dus hij blijft hier.'

'Vergeten dat je er met twee voor moet zijn om een kind te krijgen? Hij is ook mijn zoon.'

'Othello je krijgt hem niet mee.' Ze wil de deur sluiten maar zet mijn voet ertussen. Shit man pijnPIJNpijn..

'Alsjeblieft? Ik wil mijn zoon ook zien hoor, ik begrijp dat je het misschien niet wilt maar komaan ga je hem levenslang opsluiten en laten denken dat Maarten zijn vader is?'

'Othello je kan beter gaan..'

'Niet zonder Liam.' Ik stap binnen en zie daar Liam staan. Hij kijkt me aan en verschuilt zich achter Maarten. Ik ga op mijn knieën zitten.

'Liam kom je mee met papa?' Hij schud nee met zijn hoofd.

'Liam, wil je het nieuwe huis en je nieuwe kamer niet zien? Valerie wil je ook nog eens zien.' Hij kijkt me even aan en rent dan naar boven. Ik laat mijn hoofd zakken.

'Wat heb je gedaan?! Door jou fout is hij nu bang van me!'

'Mijn fout? Jij bent hier wel degene die hem in de steek liet he.'

'Jij hebt spinet hetzelfde gedaan. Als je probeert mijn zoon tegen me op te zetten, heb je het goed gedaan.. Ik dacht dat je een beter mens was..' En met die laatste woorden loop ik het huis uit. Het enige wat ik nu voel is pijn, pijn in mijn hart. Mijn eigen zoon die me niet kent en bang is van mij.. Kan een vader ooit harder gebroken worden?

Shana pov.~

'... Ik dacht je een beter mens was..' Die woorden die hij net uitsprak bleven maar door mijn hoofd gaan. Ben ik dan zo slecht? Ik heb er toch niet voor gekozen dat Liam niet mee wil? Of wel?

'Waarom mag Liam niet mee met Othello?' Vraagt Maarten.

'Je begrijpt het niet, ik wil hem hier houden omdat ik weet dat Othello niet voor hem kan zorgen.'

'Hij heeft Liam toch ook mee opgevoed tot jullie relatie stuk liep?'

'Ja, maar alleen kan hij dat niet'

'Valerie is er ook nog, maak duidelijke afspraken Shana. Laat Liam ook naar zijn vader gaan. Zou jij het leuk gevonden hebben dat jou moeder hetzelfde bij jou deed?'

'Nee..'

'Reden genoeg om Liam niet voor jezelf te houden.'

'Ik hou hem toch niet voor mezelf? Hij mag hem toch zien ik heb Liam toch niet weggestuurd?'

'Shana, Liam loopt niet zomaar weg van zijn vader. Dat weet je goed genoeg.' Misschien heeft hij wel gelijk, misschien moet ik Liam ook eens met Othello meegeven.

'Misschien heb je gelijk.' Ik zet me neer op de bank en neem mijn telefoon. Bel Eline op.

S: Hey Eline, met Shana.

E: Hey Shana.

S: kunnen we misschien eens ergens heen gaan? Ik moet je dringend iets vragen.

E: tuurlijk, over een uur bij het winkelcentrum?

S: ja tot dan!

En ik leg in.

Othello pov.~

Ik ben ondertussen thuis aangekomen. Man ik voel me echt een slecht persoon, mijn bloedeigen zoon die me niet eens wilt zien.

'Lieverd gaat het?' Valerie komt naast me zitten.

'Nee..' Ik slik de brok in mijn keel weg.

'Vertel eens wat er is schat'

'Liam.. Liam is bang van me, hij rende gewoon weg toen ik hem iets vroeg.'

'Wat? Dat meen je niet?'

'Toch wel.. Ik weet niet meer wat te doen.'

'En Shana wil hem echt niet meegeven?'

'Nee, ze wil liever dat Liam denkt dat Maarten zijn vader is.'

'Wat? Dat is een rotstreek! Dat kan ze toch niet menen?!'

'Blijkbaar we..' Ik leg mijn hoofd op haar buik, deze schatjes houden wel van mij.

'Ons lieverdje ziet je echt graag, we zullen zo gelukkig zijn.' Ik geef een kus op haar buik en leg me weer neer.

'Ik ben blij dat ik dit wondertje mag krijgen met jou. Ik weet dat het misschien snel gaat, maar je moet echt weten dat ik je graag zie.'

'Ik zie jou ook graag schat.' Ik geef haar een zoen. Dit is het beste wat je kan overkomen.

--------ondertussen bij Shana en Eline.---------

Eline pov.~

Ik sta hier nu met mijn mond vol tanden. Hoe kan ze dit nu doen?

'Waarom doe je zo tegenover Othello? Het is niet dat hij een slecht persoon is. Ja hij is er misschien niet altijd voor jullie geweest, maar hij ziet Liam wel graag.'

'Eline luister je wel naar wat ik zeg? Hij kan niet voor Liam zorgen!' Ze riep een beetje te hard waardoor voorbijgangers ons raar aankijken.

'Een beetje rustig mag wel oke? Je denkt alleen maar aan wat het beste voor jou is.. Ik vind dat je Liam naar Othello moet laten gaan. Ik vind zelfs dat hij daar mag wonen, zodat hij doorheeft wie zijn vader is. Wat je tegen hem hebt gezegd vind ik niet kunnen. Zoiets zeg je niet tegen je kind!' Ik ben echt razend! Zoiets doe je niet! Waar zit ze met haar gedachten? Tegen je zoon zeggen dat je nieuwe vriend zijn vader is.. Als het ooit uitkomt gaat Liam en Othello er niet echt mee kunnen lachen.

'Wat? Je kiest voor Othello?'

'Misschien is dat wel het beste. Waarom doe je dit hem aan? Jaloezie?'

'Ik jaloers? Hahahahahaha.. Grapjes..'

'En dat noemt zich dan een goede moeder.' Ik loop het winkelcentrum uit richting mijn auto.

'Eline wacht!'

'Ik heb je niets meer te zeggen, je hebt er zelf voor gezorgd.. Veel succes.' Ik stap mij auto in en laat haar achter. Wat denkt ze wel niet? Othello heeft het recht om Liam te zien, en daar zal ik nu eens direct voor zorgen. Ik rij naar haar huis, waar Maarten en Liam alleen thuis Zijn. Aangekomen bij het huis bel ik aan.

'Maarten, ik kom Liam halen. Dus neem jij zijn koffer dan maak ik alles klaar.' Hij opent de deur verder zodat ik binnen kan. Ik loop rechtstreeks naar Liam zijn kamer pak zijn spullen in en doe zijn jasje bij hem aan.

'Kom jongen we gaan naar papa.' Hij neemt mijn hand vast en ik zet hem in de auto. Zijn koffer leg ik in de kofferbak en stap zelf in. Onderweg naar Othello is Liam aan het mee neuriën met de muziek op de radio. Na een rit van 20minuten komen we aan bij Othello zijn huis.

'Kom Liam, je mag bij papa gaan logeren.' Hij springt de auto uit en rent naar de deur. Ik druk op de bel. Het duurt even voor de deur geopend wordt.

'Ik heb een verrassing voor jullie.' Liam springt naar Othello en klemt zich vast aan zijn been.

'Eline hoe heb je dat voor elkaar gekregen?'

'Dat doet er nu niet toe, hier zijn koffer en laat zien aan Shana dat je wek een goede vader bent, ik geloof in je.' Ik wil me omdraaien als ik in een knuffel wordt getrokken.

'Bedankt'

'Graag gedaan.' Ik knuffel hem terug en stap dan weer mijn auto in opweg naar huis.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu