I’m giving you a nightcall
To tell you how I feel
I’m gonna drive you through the night
Down the hills
I’m gonna tell you something
You don’t want to hear
I’m gonna show you where it’s dumped
But have no fear
There’s something inside you
Is hard to explain
There’s something inside you boy
But you’re still the same
I’m giving you a nightcall
To tell you how I feel
I’m gonna drive you through the night
Down the hills
I’m gonna tell you something
You don’t want to hear
I’m gonna show you where it’s dumped
But have no fear
There’s something inside you
Is hard to explain
You’re talking about you boy
But you’re still the same
Tell you how, tell you how
Tell you how
I’m giving you a nightcall
To tell you how I feel
I’m gonna drive you through the night
Down the hills
I’m gonna tell you something
You don’t want to hear
I’m giving you a nightcall
To tell you how I feel and how I feel°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Conor pov.~
Ik weet gewoon wat er nu in haar hoofd omgaat, ze wordt vanbinnen echt gek. Een tweeling zou echt geweldig zijn! Twee jongens, of een jongen en een meisje. We hebben kamer genoeg, ik zal elke dag echt goed voor alle drie mijn schatten zorgen, ik laat ze nooit meer in de steek! Nooit meer! Wanneer je iemand moet achterlaten voor je stomme fout, weet je pas hoeveel die persoon voor je betekent. Kim zit nu in het tuintje te wachten op een wonder dat haar eindelijk kan vertellen of het een tweeling is of niet. Alsof er een engel uit de hemel komt vallen en komt vertellen dat het een tweeling wordt. Soms wordt ik gek van haar ying en yang gedoe, haar meditaties en haar geloof in de stenen en engelen. Ooit al gehoord van gekke leefgewoontes? Ik heb thuis zo een persoon zitten. Geloof me bij ons huis in Australie heeft ze aan elke raam een tijgeroog liggen zodat het kwaad buiten blijft. Na het voorvl met Stef is ze er erger in beginnen geloven omdat ze niet nog is zoiets wilt meemaken. Aan de ramen naast de voordeur hangen aan de buitenkant twee spiegels, voor de kwade personen er in te laten zien zodat ze niet binnenkomen voor ze gezien hebben met wat voor slechte bedoelingen ze rondopen. Ik denk soms echt dat ze gestoord s in haar hoofd, maar het zit bij haar tuis in de familie. Haar moeder is er ook zo erg met bezig, maar toch iets inder erg. Haar twee tantes en grootmoeder doen er ook aanmee, maar niemand is er zo met bezig als Kim.
'Schat?' Ik stap de tuin in en kijk haar ongerust aan, ze ziet er zo bleek uit, haar ogen zijn rood zoals een bloeddruppel die uit je neus loopt als je een bloedneus hebt. Ze kijkt me niet aan en blijft voorzich uit staren. Ik neem haar vast aan haar arm en dwing haar me aan te kijken maar ze laat geen beweging zien.
'Kim? Alsjeblieft antwoordt!' Roep ik in paniek, op dit moment ben ik echt een bange kip. Als je haar zo zou zien zou je net even bang zijn als ik nu ben. Ze sluit haar ogen en laat haar hoofd achterover zakken en laat haar armen loshangen naast haar stoel.
'Kim!' Ze lijkt wakker te schrikken en kijkt verbaasd om zich heen. Ze komt tegen mij aanstaan en klemt zich vast aan mij.
'Help me Conor, ik ben bang. Zo bang..' De tranen rollen over haar wangen waar een beetje bloed in vermengt zit. Wat moet ik nu doen? Ik sla mijn armen beschermend om haar slappe lichaam en plaats een kus op haar haren.
'Het komt goed, je hoeft niet bang te zijn. Ik ben er, ik zal er altijd voor je zijn. Waar en wanneer dan ook, al hebben we een ruzie, ik zal altijd bij je zijn.' Ze laat me los en komt achter mij staan, alsof ze aan het schuilen is voor een emmer water over haar hoofd te krijgen.
'Conoooooor! Haal het weg! Zorg dat het weg gaat! Het maakt me gek! het houd me altijd wakker! Help me!' Ze rent naar binnen en doet de schuifdeur achter haar opslot. Ik draai me naar haar om en zie haar tegen de raam naar beneden schuiven en haar tranen wegvegen. Wat is er aan de hand? Wat is er gebeurd? Ik klop op een de schuifdeur waar ze enorm van schrikt maar de deur toch snel open doet voor mij en direc weer sluit. Ik trek haar tegen me aan en ga door haar lange haren.
'Wat is er gebeurd? Waar heb je het over?' vraag ik haar rustig om haar niet nog erger van streek te maken.
'Ik weet het niet, een stem, een stem houdt me dag en nacht wakker. Het maakt me gek, het verteld me elke keer weer dat ik geen kinderen verdien. Het zegt dat ik een slechte moeder ben, het doet me pijn, alsof het elke keer een grote snee in mijn buik geeft om het kind pijn te doen. Het gunt mij geen geluk, ik heb elke keer als ik koffie drink heel veel last van bloedneuzen en tranen met bloevermengt. Conor laat het stoppen! Alsjelieft!' Ze kijkt me weer met rollende tranen aan, ze voelt zich zo hopeloos en ongelukkig, het doet me pijn om haar zo te zien. Ik til haar op en loop samen met haar naar de slaapkamer waar ik haar in ons bed neerleg en haar goed onderstop. Ik leg me naast haar neer en sla mijn armen om haar heen.
'Sluit je ogen, ik zorg ervoor dat die stem, die duivel je hoofd verlaat en nooit meer terug komt. Ik zal er zijn als je weer wakker wordt en de stem je heeft verlaten. Ik beloof het je.'
Eline pov.~
Mijn gsm begon te trillen, en zag dat ik in een groepsgesprek was toegevoegd met Shana en Conor. Vreemd, normaal doet Conor nooit zo iets.. Ik lees het bericht dat Conor net stuurde.
c: Hey.. Ik zit hier met een groot probleem en maak me ongeloofelijk veel zorgen. Kim heeft al een tijdje niet meer geslapen, ze hoort altijd een stem in haar hoofd dat haar wakker houdt. Die stem vertelde haar dat ze geen kinderen verdiend, ze is hhelemaal van streek, altijd als ze een tas koffie drinkt heeft ze enorm veel last van bloedverlies en krijgt ze tranen met bloed vermengt. Ik heb haar eindelijk in slaap gekregen, maar wat moet ik nu doen? Ze is zo ongelukkig en hopeloos. Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn? Conor.
Wow.. Ze wat?! Ik typ snel terug en wacht weer op een antwoordt.
c: Denk je echt dat een onderzoek gaat helpen? Kan ik het niet oplossen door naar een psychiater te gaan? Of gaat ze dan nog gekker worden?
s: Nee! Geen psychiater, dat haat ze enorm! Zoals Eline zegt, laat een onderzoek doen. Zo kunnen ze je normaal gezien verder helpen. Laat haar ook geen kofie meer drinken maar thee ofzo. En zeg haar elke ochtend, middag en avond dat ze een super goede moeder is en ze WEL kinderen verdiend.
e: Shana heeft gelijk, een psychiater gaat niets helpen en ze gaat nog eens boos op je zijn ook. Laat ons zo snel mogelijk iets weten! Geef haar een dikke kus en knuffel van mij Zeno en Yannick.
s: Van ons ook!
c: Zal ik zeker doen, ik laat jullie zo snel moelijk iets weten.
En met dat eindigt het gesprek. Het is vreemd hoe ze dat allemaal kan meemaken.. Ik verzet mijn gedachten door samen met Zeno en Yannick de stad te gaan bezoeken. Even wat gaan eten en drinken. We stappen een schattig caféetje in en nemen plaats aan de tafel bij het raam. Super plek, kan ik iedereen goed aangapen. Mwuahahaha! Okee.. Dat ging ervoor. Ik neem de menukaart en kijk naar al de gerechten waaruit je kan kiezen. Ik besluit om Scampi's in looksaus te nemen. Voor Yannick kies ik een curryworst met frietjes, zijn lievelings eten. Zo moeder, zo zoon zegt.
'Heeft u al een keuze gemaakt?' vraagt de vrouw, ik knik.
'Voor mij scampi's in looksaus en voor mijn zoontje en curryworst met frietjes alsjeblieft.'
'Voor mij een griekse schotel met die kip altublieft.' De vrouw noteert alles en geeft het door aan de keuken.
'Heb je eigenlijk nog iets van Kim en Conor gehoort?' vraagt hij.
'Ik wil het er nu niet echt over hebben, ik vertel het je straks wel. Het is niet echt zo fijn om te horen..' Hij knikt en neemt mijn hand vast en geeft er een kus op.
'Ik hou van jou, net zoals ik van Yannick en de tweede kleine hou.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...