I'm saying goodbye.

160 3 0
                                    

Alles is voorgoed gedaan

Als jij er klaar voor bent

'k Heb aan je zijde gestaan

Mijn God, ik heb je graag gekend

Ik blijf nu hier jij gaat naar daar

En daar is niet zover van hier

We spreken af, ik weet niet waar

En daar ontmoeten we elkaar

Zonder jou tikt de klok even snel

Maar de tijden veranderen wel

Dus ik neem afscheid, jij moet nu gaan

Weet dat je in m'n hart altijd blijft voortbestaan

Slaap zacht, je hebt het verdiend

Je vocht tot aan je laatste zucht

En ga, ga nu m'n vriend

En droom voor eeuwig opgelucht

Net zoals vroeger kom je wel terecht

Ik weet je vindt een thuis heel gauw

En ik herhaal wat jij me ooit hebt gezegd

In m'n hart blijf ik je trouw

Zonder jou...

En ik weet ik zou dankbaar moeten zijn

Maar precies daarom doet het zo'n pijn

@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@&@

Shana pov.~

Na het nieuws gezien te hebben lijkt het alsof dat de tijd stilstaat, Kim en Conor zijn weer samen? Gescheiden maar toch weer een koppel. Hoe moeilijk kunnen ze het Delphine wel niet maken? Misschien kan het wel echte liefde zijn maar hij heeft haar zoveel pijn gedaan en toch kiest ze weer voor hem. En Stef dan? Was hij gewoon een snackje? Hij heeft ook gevoelens, hoe moet hij er wel niet aan toe zijn? Ik neem mijn gsm en stuur een sms'je naar Kim.

To: Kim

Waar ben je met bezig? Je gaat terug voor Conor en laat Stef gewoon stikken? Wat ben je toch goed bezig!

En verzenden! Ik leg mijn gsm terug op het tafeltje en ga kijken naar Brady, die nu normaal gezien wakker zou moeten zijn. Ik open de deur van zijn kamer en zie Maarten met Brady in zijn armen op de schommelstoel zitten. Het is zo lief om deze schatten daar zo te zien zitten. Ik sluit de deur weer en loop weer naar de woonkamer waar mijn gsm net aangeeft dat ik een berichtje heb.

From: Kim

Je weet niet eens wat er gebeurt is, als je wist wat Stef wilde doen dan begreep je me wel.

Ik leg mijn gsm weer weg en ga naar de keuken om een thee klaar te zetten.

Kim pov.~

From: Shana

Waar ben je met bezig? Je gaat terug voor Conor en laat Stef gewoon stikken? Wat ben je toch goed bezig!

Ik voel mijn bloed koken, waar moeit ze zich toch mee? Als ze nu eens wist wat hij mij en Delphine wilde aandoen, begreep ze mijn keuze. Ooit zal ze beseffen dat ik nu de juiste keuze gemaakt heb.

To: Shana

Je weet niet eens wat er gebeurt is, als je wist wat Stef wilde doen dan begreep je me wel.

Ik zet mijn gsm op stil en leg hem weg zodat ik een dagje kan genieten van mijn lieve man en mijn liefste dochter. Vandaag een dagje genieten aan het meer hier een eindje vandaan, Delphine was er eens geweest met Arno tori en Elias en wilde er graag nog eens naartoe. Dus daarom gaan we er nog eens heen, Conor heeft voor het eten gezorgd terwijl ik de zwemtassen aan het klaar maken was.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu